Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mari skriver:Okay havde ikke lige undersøgt med porto - men langt de fleste steder vil de gerne sende billigere som maxibrev. Men uanset hvad kan det jo godt betale sig. Evt finde et sted i nærheden hvor man kan hente dem selv, så sparer man porto.Og ja - de fylder ingenting synes jeg heller, jeg har dem bare hængene på en knage i badeværelset og har altid to poser pakket klar til brug. Så det ligner egentlig bare en smule pynt i stedet for de grimme pakker med vaskepulver. Og i længden er det en MEGET billig vaskeform.Især når man også bruger det som gulvsæbe - det kan også bruges som opvaskemiddel.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tynen skriver:Okay, er jeg så en af de eneste der bruger med parfume? - Jeg synes bare ikke de andre neutrale mærker er særligt effektive...Har ikke læst alle siderne igennem, skal det lige siges
Hvis jeg bruger vaskepulver, bruger jeg dem uden parfume. Det er ikke så vigtigt om det er neutral eller nogen af de andre. Men for det meste neutral. Jeg bruger helst vaskenødder, for tøjet bliver så blødt også er det super miljørigtigt Også eddiek som skyllemiddel.
mari skriver:Nåå ja og til pletter bruger jeg oksegaldesæbe, det er fri for alt muligt snavs og effektivt.
Nu skal der købes vaskenødder ;0)Det skal jeg alså lige prøve...Så Tak for det
Balderson skriver: Nu skal der købes vaskenødder ;0)Det skal jeg alså lige prøve...Så Tak for det
Balderson skriver:Hvor køber du vaskeskaller og oksegaldesæbe henne?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128