hvilken vaskepulver bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2009

sbs78

Her hjemme bruger vi enten biotex flydende el. neutral flydende. Og kun neutral skyllemiddel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Heidi-Godsk skriver:

JELP uden parfume... Syntes neutral er for dyrt..

Det er også det jeg bruger

Anmeld

6. marts 2009

Mutti2

Sanne skriver:

Vi bruger kun Neutral... vi har aldrig brugt andet da jeg er van til det hjemme fra... og vil heller sætte duft på fra mine parfumer, ja og så slår jeg ud af alle de andre...

Kæresten har ellers altid spurgt om vi ikke skulle bruge noget med duft i, men da hans mor hvade vasket en af hans trøjer kom han og sagde at paskepulver med duft i skulle vi aldrig bruge han fik simpelhen hovedepine af det...

Her bruger jeg også kun Neutral. Før jeg fik Milla-Victoria brugte jeg alle de billige mærker jeg kunne komme i nærheden af!!

Men nu kommer hun jo i første række, så jeg bruger kun Neutral

Knus Pernille

Anmeld

6. marts 2009

Lillemy60

Her bruges kun Änglemark eller vaskeskaller. Neutral kan jeg ikke tåle, kradser og klør over det hele hvis vi bruger det. Kender mange allergikere der ikke tåler neutral

Men Änglemark er rigtig godt og det samme er vaskeskaller. Det er faktisk dem jeg foretrækker og de er billige i brug ! Overvejer at prøve Ecoballs

Og jo... en lille sjat klar eddike i stedet for skyllemiddel, så er den i hus.

Anmeld

8. marts 2009

Muffinmus

Neutral siden vi fik børn......

Anmeld

8. marts 2009

BinaMor

kun neutral!!!

Anmeld

8. marts 2009

wamse

Det billigste pulver og skyllemiddel fra LIDL

Anmeld

8. marts 2009

Hertzum77

Vi bruger altid neutral og edikke, til genstridige pletter tager jeg vanish i brug

Anmeld

8. marts 2009

Assi

vi bruger kun neutral

Anmeld

8. marts 2009

Lillemy60

Nåå ja og til pletter bruger jeg oksegaldesæbe, det er fri for alt muligt snavs og effektivt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.