hvilken vaskepulver bruger i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2009

Englebisse

Her bruger vi neutral vaskepulver og neutral skyllemiddel. Vi bruger alt som der har nordisk miljømærkning og astma-allergi mærkning på til vores søn.

Jeg selv er også begyndt at bruge shower gel og lotion med de mærker. Det er godt nok lidt tamt jeg ikke dufter af så meget, men så jeg bruger lidt parfume ved siden af :-)
Vores søn har ikke astma eller noget, men tænker over hvad jeg bytter på og i vores søn så han ikke udvikler nogle former for allergi eller astma. Så det også vigtigt vi tænker lidt på vores natur og den globale opvarmning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2009

Balderson

Vi bruger Neutral og så bruger vi eddike som skyllemiddel...

Anmeld

6. marts 2009

Astrid P

Änglamark...

Anmeld

6. marts 2009

Heidi.

JELP uden parfume... Syntes neutral er for dyrt..

Anmeld

6. marts 2009

sabi1979

Vi bruger kun Neutral, og har gjordt det de sidste mange år, inden da brugte vi persil men min datter og jeg begyndte at få tør hud af det og så kløede det også og vi er tilfredse med Neutral og tøjet bliver fint rent af det

sabrina 15+3

Anmeld

6. marts 2009

JulieE

Altid ânglamärk!!!!! Det er svanemærket og er af af tænk (tror jeg nok) blevet kåret som det bedste vaskepulver på markedet (ihvertfald for et årstid siden) og så er det tit på tilbud med 5 eller 66 kg for 100 kr.
Tøjet er altid rent og så bruger jeg også gerne en sjat eddike istedet for skylle middel

Mange hilsner
Julie mor til Jacob snart 5 år og Line 2 år

Anmeld

6. marts 2009

Miamaja

vi bruger en masse forskelligt flydende vaskemiddel med parfyme og skyllemiddel bamseline- har altid brugt vaskemiddel med lidt duft i og blodgorende middel. det andet synes jeg gor tojet haardt og stift at se paa.

vi har aldrig haft allergi eller noget i familien saa her har den altid staet paa parfyme af den slags der lige for det til at dufte rent men ikke af mere

Anmeld

6. marts 2009

ekzunz

Her bruger vi kun Neutral eller Änglamark alt efter hvad der er på tilbud når vi løber tør. Og vi bruger aldrig skyllemiddel.
Mine børn har børneeksem og jeg kan ikke tåle parfume, så det giver helt sig selv.

Er også netop gået over til Änglamark shampoo - det er godt nok skod....Så hvis nogen har en god anbefaling??

Anmeld

6. marts 2009

Pia.

det er lidt blandet... - det der er tilbud på... - men jeg elsker det der dufter og bruger også skyllemiddel

Knus Pia.

Anmeld

6. marts 2009

Diana...

Jeg har altid brugt omo men er lige gået hen til neutral så må vi se om jeg kommer til at savne mit omo. hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.