Toshiba skriver:
uagtet om man får lattergas eller ej - VIL man ikke kunne huske det hele - du trækker dig ind i dig selv - pga smerter - hvilke er helt naturligt
når masken er væk - går der kun ganske kort - så er man klar i hovedet igen - men man er jo stadig i "osteklokken" som man jo er under en fødsel
ej... jeg blev helt høj og dårlig af den lattergas.. og ja husker intet pga. smerterne, men hvorfor så bruge det med man gerne ville huske mest af sin fødsel for man ikke vælger bedøvelse?? hehe... det er det jeg ikke lige forstod
for du er mere væk på lattergas og smertehelvede end hvis du er bedøvet 
men ville også sige at man jo ikke bare får en epudural blokade hvis man ikke er træt, udkørt og der skønnes der er mange timer endnu
jeg fik åbenbart selv en podendus blokade som hun lagde under presseveerne (havde jeg kun i 10min) da hun kunne se han ikke kunne komme ud
så hun skulle bruge den frygtede fjerkræs saks.. det husker jeg så intet af, og hun har intet sagt
heldigvis da 
efter fødslen fik jeg så en rygmavsbedøvelse før jeg fik en rygmarvsbedøvelse før jeg skulle på operationsbordet og lappes sammen
og lad mig sige... syntes bestemt ikke det var fedt ikke at kunne mærke sine ben eller tissetrang i så mange timer 
Anmeld