kan man tillade sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Loa

Anonym skriver:

jeg havde overvejet det, men var total bange for at blive høvlet ned

Hvorfor skulle du dog det.....? (Okay der er altid nogen der har en negativ mening, men sådan er det)

Jeg har selv en datter men hun er kun i 80-86 nu, men måske jeg kan finde noget tøj i 80 hun ikke længere bruger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Christina.78

Hvis du skriver til mig privat, så vil jeg også gerne se i gemmerne..ved i hvertfald der er en flyverdragt i 80 eller 86 fra Northfield...

Anmeld

5. januar 2012

Tona

Anonym skriver:

Nu læser jeg lige om hende hvis veninde har født og folk de donerer en masse ting til den person...

kan man så tillade sig, som lille mig, som ikke lige har født..

Men lille mig, hvor penge er utroligt utroligt små resten af året og spørge om der er nogen som ligger inde med pigetøj i str 80 og næste størrelse...

jeg synes det er vildt gavmildt af folk at de donerer det og jeg ville ihvertfald sætte pris på det.

ved ikke om folk synes den her tråd er for "fræk", og jeg er ikke ude på at få høvl...

men jeg mangler bare seriøst ting til min datter og kan ikke se hvor vi skal finde de penge til det, når hun også skal have mad..

en ny garderobe er jo mange penge...

men håber som sagt ikke på folk høvler mig ned for det her.

Tjeck min tråd ud her:

https://www.baby.dk/debat/151120pi1/bortgives/en-ny-uaabnet-pakke-vaelling-fra-beauvais-og-lidt-toej-.aspx#GoToMessage

Vil du have det? Jeg har også andre ting som jeg tidligere har villet give væk gratis, men som ingen bad om. Jeg kan ikke lige huske det hele i hovedet, men jeg kan nok finde noget mere også pigetøj. Jeg ved bla at jeg har et par converse prewalkers i læder og forskelligt andet.

Jeg vil gerne hjælpe en der har småt med penge, for det kender jeg alt for godt selv

Anmeld

5. januar 2012

Ryberg

Har ikke lige læst hele tråden igennem.. men ved at inde på facebook hvis du er der.. der findes en "gives bort / gratis ting " side....

der ser jeg en del mødre søger efter ting til deres børn.. og 2 ud af 3 får deres ønsker opfyldt..

Alle har ret til at be om hjælp, hvis du virkelig har behov for hjælp....

Jeg har desværre ikke noget pigetøj...

Held og lykke med det hele

Anmeld

5. januar 2012

Isabella_mor

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=article.view&id=250 

jeg er sikker på at du kan få noget hjælp der hvis du bare forsøger

Anmeld

6. januar 2012

Christina.78

Christina.78 skriver:

Hvis du skriver til mig privat, så vil jeg også gerne se i gemmerne..ved i hvertfald der er en flyverdragt i 80 eller 86 fra Northfield...

Var du interesseret???

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Tjeck min tråd ud her:

https://www.baby.dk/debat/151120pi1/bortgives/en-ny-uaabnet-pakke-vaelling-fra-beauvais-og-lidt-toej-.aspx#GoToMessage

Vil du have det? Jeg har også andre ting som jeg tidligere har villet give væk gratis, men som ingen bad om. Jeg kan ikke lige huske det hele i hovedet, men jeg kan nok finde noget mere også pigetøj. Jeg ved bla at jeg har et par converse prewalkers i læder og forskelligt andet.

Jeg vil gerne hjælpe en der har småt med penge, for det kender jeg alt for godt selv

vil da gerne have pigetøjet

Anmeld

6. januar 2012

Kløver

Du har helt ret, tøj er mega dyrt, går selv efttilbud og de billige butikker, og synes alligevel vi skal bruge meget på tøj. Ville ønske jeg kunne hjælpe, vores dreng er snart ude af 80 men vi venter selv en pige til april/maj, så skal bruge tøjet. Jeg håber meget andre kan hjælpe dig. Vi har desværre ikke en i nærheden, men ved mødrehjælpen, har meget tøj til billige penge, hvis det evt kan hjælpe håber i klarer den alligevel. Kram

Anmeld

6. januar 2012

Lone Jakobsen

nu ved jeg ikke hvor stærkt du holder på at din datter skal gå i "pige farvet" tøj, men ku du fx. bruge en blå flyverdragt og lidt andet i drengefarver, så her jeg lidt der er på vej til genbrug.

Anmeld

6. januar 2012

serinasmor

hvilken str bruger hun i sko? og når hun at få brug for nogle mens det er vinter??? har vinterstøvler i str 20 mod porto .. med mindre du bor i nærheden af Aalborg og selv kan hente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.