Anonym skriver:
Nu læser jeg lige om hende hvis veninde har født og folk de donerer en masse ting til den person...
kan man så tillade sig, som lille mig, som ikke lige har født..
Men lille mig, hvor penge er utroligt utroligt små resten af året og spørge om der er nogen som ligger inde med pigetøj i str 80 og næste størrelse...
jeg synes det er vildt gavmildt af folk at de donerer det og jeg ville ihvertfald sætte pris på det.
ved ikke om folk synes den her tråd er for "fræk", og jeg er ikke ude på at få høvl...
men jeg mangler bare seriøst ting til min datter og kan ikke se hvor vi skal finde de penge til det, når hun også skal have mad..
en ny garderobe er jo mange penge...
men håber som sagt ikke på folk høvler mig ned for det her.
Hejsa...
Hvis deter str 80 du mangler og op, så har du jo næsten et helt år til at kunne købe tøj i de str. dvs der kommer jul og fødselsdage inden, samt du kan ønske dig det i evt barselgaver..
Og så man købe billigt og fint tøj i kvickly og bilka, samt HM.. Man bøver ikke at bruge en formue på tøj.. VI gar fået rigtig meget i gaver, så har faktisk næsten ikke selv været ude at købe...
Så hold modet oppe.. baby skal først bruge str 80 omkring 1 års alderen, så med 2-3 gange børnepenge, burde du kunne nå at skrabe lidt sammen...
Og mad skal du jo ikke tænke på til den, hvis du kan amme..

Anmeld