kan man tillade sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Heller ikke hvis du tager offentlig transport?

nej der er langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

næ, jeg tænker bare på, hvorfor får man børn hvis man slet ingen penge har...??

har vi også haft indtil nu..

men på¨grund af et nødsagiet(staves) jobskifte for min mand...

og uventede store regninger.. så er pengene ekstremt små

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

nej der er langt

desværre

Anmeld

5. januar 2012

maria87

Anonym skriver:

har vi også haft indtil nu..

men på¨grund af et nødsagiet(staves) jobskifte for min mand...

og uventede store regninger.. så er pengene ekstremt små

okay disse situationer kommer alle mennesker desværre ud for, så må man priotere sine udgifter og ting og sager...

Anmeld

5. januar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Nu læser jeg lige om hende hvis veninde har født og folk de donerer en masse ting til den person...

kan man så tillade sig, som lille mig, som ikke lige har født..

Men lille mig, hvor penge er utroligt utroligt små resten af året og spørge om der er nogen som ligger inde med pigetøj i str 80 og næste størrelse...

jeg synes det er vildt gavmildt af folk at de donerer det og jeg ville ihvertfald sætte pris på det.

ved ikke om folk synes den her tråd er for "fræk", og jeg er ikke ude på at få høvl...

men jeg mangler bare seriøst ting til min datter og kan ikke se hvor vi skal finde de penge til det, når hun også skal have mad..

en ny garderobe er jo mange penge...

men håber som sagt ikke på folk høvler mig ned for det her.

Hejsa...

Hvis deter str 80 du mangler og op, så har du jo næsten et helt år til at kunne købe tøj i de str. dvs der kommer jul og fødselsdage inden, samt du kan ønske dig det i evt barselgaver..

Og så man købe billigt og fint tøj i kvickly og bilka, samt HM.. Man bøver ikke at bruge en formue på tøj.. VI gar fået rigtig meget i gaver, så har faktisk næsten ikke selv været ude at købe...

Så hold modet oppe.. baby skal først bruge str 80 omkring 1 års alderen, så med 2-3 gange børnepenge, burde du kunne nå at skrabe lidt sammen...

Og mad skal du jo ikke tænke på til den, hvis du kan amme..

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

okay disse situationer kommer alle mennesker desværre ud for, så må man priotere sine udgifter og ting og sager...

ja er jo det vi gør.. vi proriterer mad frem for tøj.. men hun kan jo ikke rende nøgen rundt

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Hejsa...

Hvis deter str 80 du mangler og op, så har du jo næsten et helt år til at kunne købe tøj i de str. dvs der kommer jul og fødselsdage inden, samt du kan ønske dig det i evt barselgaver..

Og så man købe billigt og fint tøj i kvickly og bilka, samt HM.. Man bøver ikke at bruge en formue på tøj.. VI gar fået rigtig meget i gaver, så har faktisk næsten ikke selv været ude at købe...

Så hold modet oppe.. baby skal først bruge str 80 omkring 1 års alderen, så med 2-3 gange børnepenge, burde du kunne nå at skrabe lidt sammen...

Og mad skal du jo ikke tænke på til den, hvis du kan amme..

hvor er du sød.. tak for dit svar...

men burde måske nævne at lille damen er 10 måneder.. er også min fejl

Anmeld

5. januar 2012

Annana89

Anonym skriver:

jeg har jo de basale ting og pengene har ikke været et problem før her nu...

jeg kender ikke mange som siger godt nu er jeg gravid... så køber jeg lige en garderobe i ALLE str.

Nej det er nok de færreste der gør det! Der var bare mere for at du nok ikke kunne sammenligne din situation med hendes og folks hjælpelyst! 

Jeg sermig Intet galt i at du spørg, har du prøver at oprette annonce på G og G, blå avis under "bortgives" måske er du heldig nogle har noget de bare vil af med som du kan få mod du selv betaler portoen!

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Nej det er nok de færreste der gør det! Der var bare mere for at du nok ikke kunne sammenligne din situation med hendes og folks hjælpelyst! 

Jeg sermig Intet galt i at du spørg, har du prøver at oprette annonce på G og G, blå avis under "bortgives" måske er du heldig nogle har noget de bare vil af med som du kan få mod du selv betaler portoen!

nej men det vil jeg da lige gøre...

sammenligner heller ikke min situation med hendes.. men nævnte bare jeg synes det var så flot at folk hjælper og ved jeg baby.dk folket har gjort mange gange før

Anmeld

5. januar 2012

maria87

Anonym skriver:

ja er jo det vi gør.. vi proriterer mad frem for tøj.. men hun kan jo ikke rende nøgen rundt

okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.