kan man tillade sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Gry91

Hvor i verden bor du henne ?

Vi har fået en del pigetøj, hvor jeg tror der er nogle størrelser du kan bruge imellem, men vi skal have en dreng så havde bare tænkt at give det videre til genbrug.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

hvor er du sød.. tak for dit svar...

men burde måske nævne at lille damen er 10 måneder.. er også min fejl

Arhh.. havde lige forstået at du ikke havde født endnu

Min fejl..

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Arhh.. havde lige forstået at du ikke havde født endnu

Min fejl..

hehe nej, men havde vidst heller ikke lige fået skrevet alderen på

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Gry91 skriver:

Vi har fået en del pigetøj, hvor jeg tror der er nogle størrelser du kan bruge imellem, men vi skal have en dreng så havde bare tænkt at give det videre til genbrug.

vest/midtjylland

Anmeld

5. januar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Nu læser jeg lige om hende hvis veninde har født og folk de donerer en masse ting til den person...

kan man så tillade sig, som lille mig, som ikke lige har født..

Men lille mig, hvor penge er utroligt utroligt små resten af året og spørge om der er nogen som ligger inde med pigetøj i str 80 og næste størrelse...

jeg synes det er vildt gavmildt af folk at de donerer det og jeg ville ihvertfald sætte pris på det.

ved ikke om folk synes den her tråd er for "fræk", og jeg er ikke ude på at få høvl...

men jeg mangler bare seriøst ting til min datter og kan ikke se hvor vi skal finde de penge til det, når hun også skal have mad..

en ny garderobe er jo mange penge...

men håber som sagt ikke på folk høvler mig ned for det her.

HAr du overtøj? HAr muligvis en rød flyverdragt fra mikkeline i str 80 - er en jeg selv har fået på et tidspunkt.. men har ikke selv brugt den, da jeg fik fundet den frem alt for sent

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

HAr du overtøj? HAr muligvis en rød flyverdragt fra mikkeline i str 80 - er en jeg selv har fået på et tidspunkt.. men har ikke selv brugt den, da jeg fik fundet den frem alt for sent

nej har faktisk ingenting i str 80... jo hendes vanter og futter.. men ellers ikke..

hun er 74 i flyverdragt lige nu

så ja mit svar er jo nok. Nej det har jeg ikke

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Gry91 skriver:

men har måske en kammerat i Århus som kan tage det med..

Anmeld

5. januar 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

nej har faktisk ingenting i str 80... jo hendes vanter og futter.. men ellers ikke..

hun er 74 i flyverdragt lige nu

så ja mit svar er jo nok. Nej det har jeg ikke

Hvis du vil betale porto. Vil jeg gerne sende den til dig? HAr måske vidst nok også en jakke fra Timberland (lyserød)..

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Hvis du vil betale porto. Vil jeg gerne sende den til dig? HAr måske vidst nok også en jakke fra Timberland (lyserød)..

hvad bliver porto.. og så skal vi vente til jeg får penge på kontoen.. lige nu har vi kun kontanter at gøre godt med

Anmeld

5. januar 2012

Gry91

Anonym skriver:

men har måske en kammerat i Århus som kan tage det med..

Okay jeg bor i Odder så hvis han kan hente det her så må du gerne få det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.