En ny, uåbnet pakke vælling fra Beauvais og lidt tøj.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.834 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Tona

Kan afhentes i Vejen.

Tøjet er 4 par babysokker i pigefarver, samt en blå body med "cute little monster" på i str. ca. 86, samt 3 hagesmække i drengefarver hvoraf den ene passer til body'en  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Tona

Vællingen er væk, men tøjet har ingen endnu bedt om

Anmeld

5. januar 2012

Maja88

Amandas-mor skriver:

Vællingen er væk, men tøjet har ingen endnu bedt om

har du billeder af tøjet

Anmeld

5. januar 2012

Tona

Maja88 skriver:

har du billeder af tøjet

Nej det har jeg ikke. Jeg mener ikke det er nødvendigt til en annonce om gratis tøj. Det er sådan lidt et princip jeg har, for det er jo ikke tøj jeg sælger det er tøj jeg giver bort hvis nogen skulle mangle det  

Anmeld

5. januar 2012

Carl-Emil's mor

Amandas-mor skriver:

Nej det har jeg ikke. Jeg mener ikke det er nødvendigt til en annonce om gratis tøj. Det er sådan lidt et princip jeg har, for det er jo ikke tøj jeg sælger det er tøj jeg giver bort hvis nogen skulle mangle det  

Der er en som lige har oprettet en tråd om at hun mangler pigetøj str 80 mener jeg det var tror det var under ordet er frit gså hed den noget med kan man tillade sig

Anmeld

5. januar 2012

Tona

Höör skriver:

Der er en som lige har oprettet en tråd om at hun mangler pigetøj str 80 mener jeg det var tror det var under ordet er frit gså hed den noget med kan man tillade sig

Det vil jeg lige tjecke ud...det kan jo være at hun vil have det selv om det er drengefarver det meste  

Anmeld

5. januar 2012

Carl-Emil's mor

Amandas-mor skriver:

Det vil jeg lige tjecke ud...det kan jo være at hun vil have det selv om det er drengefarver det meste  

Det kunne jo tænkes

Anmeld

6. januar 2012

Maja88

Amandas-mor skriver:

nå ja men var så jeg havde en ide om bodyen

Anmeld

10. januar 2012

lounika

hvad vil du tro det koster at send drenge tøjet kun over str 80..

Anmeld

10. januar 2012

Tona

lounika skriver:

hvad vil du tro det koster at send drenge tøjet kun over str 80..

Det er over str. 80

Jamen jeg vil tro at jeg kan mase en body og de 3 hagesmække ned i en bobbel-kuvert og sende det som et brev, så det kan vel ikke gå så galt. Er det mon ikke den billigste måde at gøre det på tror du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.