kan man tillade sig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Christina.78

Her er billede af flyverdragten..det var så ikke Northfield men Alpine og en str 86 , men har også fundet andet og der dukker nok mere op..men vi kan da lige se hvad det koster at sende..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Christina.78 skriver:

Her er billede af flyverdragten..det var så ikke Northfield men Alpine og en str 86 , men har også fundet andet og der dukker nok mere op..men vi kan da lige se hvad det koster at sende..

den er super fin

Anmeld

6. januar 2012

Christina.78

Anonym skriver:

den er super fin

den fik du..

har en veninde som kommer med noget næste uge..ser lige hvad hun har i de manglende str

Anmeld

7. januar 2012

Pigent

Anonym skriver:

Nu læser jeg lige om hende hvis veninde har født og folk de donerer en masse ting til den person...

kan man så tillade sig, som lille mig, som ikke lige har født..

Men lille mig, hvor penge er utroligt utroligt små resten af året og spørge om der er nogen som ligger inde med pigetøj i str 80 og næste størrelse...

jeg synes det er vildt gavmildt af folk at de donerer det og jeg ville ihvertfald sætte pris på det.

ved ikke om folk synes den her tråd er for "fræk", og jeg er ikke ude på at få høvl...

men jeg mangler bare seriøst ting til min datter og kan ikke se hvor vi skal finde de penge til det, når hun også skal have mad..

en ny garderobe er jo mange penge...

men håber som sagt ikke på folk høvler mig ned for det her.

Prøv at kigge på dba, der kan du sikkert få noget billig tøj som er i pæn stand. Må jeg spørger hvorfor det skal være str. 80 det er jo det de bruger når de er omkring 1 år og det får du da ikke brug for som noget af det første.  

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

Barnepigen skriver:

Prøv at kigge på dba, der kan du sikkert få noget billig tøj som er i pæn stand. Må jeg spørger hvorfor det skal være str. 80 det er jo det de bruger når de er omkring 1 år og det får du da ikke brug for som noget af det første.  

hun er 10 måneder og lang

Anmeld

7. januar 2012

Pigent

Anonym skriver:

hun er 10 måneder og lang

Så det mig der har forstået det forkert  Troede du var gravid.

Der er mange steder hvor der tilbud nu ellers prøv HM de har også meget fint og billig tøj 

http://www.hm.com/dk/subdepartment/KIDS?Nr=4294941375#Nr=4294941375&size=100 (Der er mere i en HM butik)

http://www.smartkids.dk/sale#currentCatalog=[sale]&pageSize=[45]&gender=[2,]&kidsfilter=[baby,]&size=[1188,881,693,542,539,]&&price=[19,100]&level=[2]

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.