Lunae skriver:
Det er rigtigt, men tænkte mere generelt - altså om du føler dig for lidt udfordret i skolen.
Hvis jeg var dig ville jeg gøre hvad jeg kunne få at gennemføre.
Jeg har brugt de sidste 5 år af mit liv, på at finde ud af hvad der skal ske! Blev student i 2006, hvorefter jeg var fast besluttet på at læse religionsvidenskab på uni. Efter lidt udenlandsophold og arbejde, startede jeg i 2008. Jeg gik der 1. Semester og skiftede så fra den ene dag til den anden, til pædagoguddannelsen.
Jeg kunne sagtens følge med på uni, men var usikker på hvad jeg ville med uddannelsen. Derfor tænkte jeg pædagog. Efter 1,5 år på pædagoguddannelsen søgte jeg så på læreruddannelsen, fordi jeg kedede mig. Jeg kom imod alle odds ind og startede der i sommers. Allerede nu har jeg lyst til at droppe det også, blot fordi jeg keder mig. Det fanger mig ikke 100 procent, så derfor får jeg lyst til at droppe det.
Men denne gang går den ikke. Jeg må bide i det sure æble og tage ansvar. Jeg skal gennemføre denne uddannelse, uanset hvad! Basta!
Altså sidst jeg gik i skole, var det på Slagteriskolen, som efter min mening er MEGET nemt.. 8. klasses-agtigt

Så har næsten glemt hvordan det er at gå i skole, hvor man rent faktisk skal tænke

Tror problemet ligger i, at jeg ikke gider at sidde på en stol hele dagen, gider ikke lektier, store opgaver, gruppearbejde og alt det andet.. Jeg vil ud og lave noget!
Anmeld