Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kofoed. skriver: Skønt han gider sove til middag igen. Ja, langtids hukommelsen begynder stille og roligt at komme nu, så skulle den være færdig ved de 6 måneder, så der bliver rutinerne helt faste, så vi skal rigtig stramme op nu.Jamen Ana sover mest i barnevognen, hun sover kun i tremmesengen når hun har fået sit natte måltid. Dum vane, men vi magter ikke kampen og SP synes det er helt fint. Men flytter her til den første, der rykker tremmesengen ind i hendes værelse (i den anden ende af lejligheden), så håber jeg, at hun vil sove oftere i sin seng, specielt HELE natten. Dog bliver hendes hænder meget nemt kolde, så hun sover med hansker indenfor Ja sådan har vi det slet ikke, hehe. Dog sover hun ikke mere end 2 timer ad gangen om dagen. men sover fra 20/21 - 4/6 i vognen om natten, SKØNT.
Skønt han gider sove til middag igen. Ja, langtids hukommelsen begynder stille og roligt at komme nu, så skulle den være færdig ved de 6 måneder, så der bliver rutinerne helt faste, så vi skal rigtig stramme op nu.Jamen Ana sover mest i barnevognen, hun sover kun i tremmesengen når hun har fået sit natte måltid. Dum vane, men vi magter ikke kampen og SP synes det er helt fint. Men flytter her til den første, der rykker tremmesengen ind i hendes værelse (i den anden ende af lejligheden), så håber jeg, at hun vil sove oftere i sin seng, specielt HELE natten. Dog bliver hendes hænder meget nemt kolde, så hun sover med hansker indenfor Ja sådan har vi det slet ikke, hehe. Dog sover hun ikke mere end 2 timer ad gangen om dagen. men sover fra 20/21 - 4/6 i vognen om natten, SKØNT.
Bliver da skønt at flytte i mindre hus/lejlighed.. Så er der ikke så meget rengøring!
Dejlig Ana sover så godt om natten! Det er guld værd!
William sover på gode dage 3-4 timer til middag og om aftenen, bliver han lagt i seng ved 19/20 tiden og sover til 3/4 tiden får en flaske og sover igen i 3-4 timer! Så vi skal bestemt ikke klage! Så må han heller "droppe" sin middags lur!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Hvor mange giver grød? Hvornår har i planlagt at give det? Og hvorfor er i startet/vil i starte? Anastasia har slet ikke nogen problemer med flasken endnu, hun sover super og er altid mæt, derfor ligger det så langt fra mig at begynde, specielt når det sidenhen har vist sig, at tarmene ikke har for godt af det får end barnet er 6 måneder gammel (Ja, man kan godt før, men det bør kun være af specielle grunde). Det er på ingen måde et angreb, vil bare gerne høre baggrunden for jeres valg.
Hvor mange giver grød? Hvornår har i planlagt at give det? Og hvorfor er i startet/vil i starte?
Anastasia har slet ikke nogen problemer med flasken endnu, hun sover super og er altid mæt, derfor ligger det så langt fra mig at begynde, specielt når det sidenhen har vist sig, at tarmene ikke har for godt af det får end barnet er 6 måneder gammel (Ja, man kan godt før, men det bør kun være af specielle grunde).
Det er på ingen måde et angreb, vil bare gerne høre baggrunden for jeres valg.
Når SP kommer og han er 4 mdr her d. 19., så skal der snakkes grød og mos Fra 4 mdr er alt udviklet til det og man kan begynde lige så stille Vi glæder os HELT vildt! En af grundene til, at vi gerne vil begynde er, at han jo gerne må tage godt på stadigvæk, så det kan måske hjælpe lidt - og så kunne det jo være rart at han igen begyndte at sove til kl 6, som han plejer i stedet for imellem 4-5, men det er et luksusproblem Han er bare rigtig svær at få til at sove igen, når han spiser midt om natten, så den der lille halve time det BØR tage for et måltid med bøvsning kan snildt strække sig til en time
Kofoed. skriver: Er det ikke også halv tidligt at begynde på vælling? (har slet ikke sat mig ind i vælling).
Er det ikke også halv tidligt at begynde på vælling? (har slet ikke sat mig ind i vælling).
de må få vælling fra 4mdrs alderen siger min sp.
***S*** skriver: Bliver da skønt at flytte i mindre hus/lejlighed.. Så er der ikke så meget rengøring! Dejlig Ana sover så godt om natten! Det er guld værd! William sover på gode dage 3-4 timer til middag og om aftenen, bliver han lagt i seng ved 19/20 tiden og sover til 3/4 tiden får en flaske og sover igen i 3-4 timer! Så vi skal bestemt ikke klage! Så må han heller "droppe" sin middags lur!
MaybeBaby skriver: Når SP kommer og han er 4 mdr her d. 19., så skal der snakkes grød og mos Fra 4 mdr er alt udviklet til det og man kan begynde lige så stille Vi glæder os HELT vildt! En af grundene til, at vi gerne vil begynde er, at han jo gerne må tage godt på stadigvæk, så det kan måske hjælpe lidt - og så kunne det jo være rart at han igen begyndte at sove til kl 6, som han plejer i stedet for imellem 4-5, men det er et luksusproblem Han er bare rigtig svær at få til at sove igen, når han spiser midt om natten, så den der lille halve time det BØR tage for et måltid med bøvsning kan snildt strække sig til en time
lykkelige-mor skriver: de må få vælling fra 4mdrs alderen siger min sp.
Håber det går skønt for alle jer tøser..
Drengene bliver 4 måneder d 23.. Og overvejer at starte der... SP kommer nemlig, så skal lige snakke med hende..
Drengene spiser hver 2. time.... De vågner og vil bare have en halv flaske.. Det kan de godt gøre 2-3 gange på en time...
Min mand og jeg er ved at blive sindsyge.. vi får intet søvn....
Så det er min grund til at starte, når de bliver 4 måneder.....
twinny skriver: Håber det går skønt for alle jer tøser.. Drengene bliver 4 måneder d 23.. Og overvejer at starte der... SP kommer nemlig, så skal lige snakke med hende.. Drengene spiser hver 2. time.... De vågner og vil bare have en halv flaske.. Det kan de godt gøre 2-3 gange på en time... Min mand og jeg er ved at blive sindsyge.. vi får intet søvn.... Så det er min grund til at starte, når de bliver 4 måneder.....
Kofoed. skriver: Puha, er det om dag eller natten de laver det nummer?Men ja, når de er sådan omkring deres mad, så kan jeg godt forstå man vil startet tidligt.
Puha, er det om dag eller natten de laver det nummer?Men ja, når de er sådan omkring deres mad, så kan jeg godt forstå man vil startet tidligt.
både nat og dag... Så mor og far er trætte...
twinny skriver: både nat og dag... Så mor og far er trætte...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128