Grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Kofoed.

SaNiNa skriver:

Det er en mellem ting mellem en tynd sovse og sådan en tyk sov som hænger godt på kartoflerne.

De skal jo lige vende til det bliver tykkere end modermælk.

Det jo det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

mamiolvi

Kofoed. skriver:

Hvor mange giver grød? Hvornår har i planlagt at give det? Og hvorfor er i startet/vil i starte?

Anastasia har slet ikke nogen problemer med flasken endnu, hun sover super og er altid mæt, derfor ligger det så langt fra mig at begynde, specielt når det sidenhen har vist sig, at tarmene ikke har for godt af det får end barnet er 6 måneder gammel (Ja, man kan godt før, men det bør kun være af specielle grunde).

Det er på ingen måde et angreb, vil bare gerne høre baggrunden for jeres valg.

Grød ligger også meget langt fra mig.. Men Simone er også kun 3 mdr og en uge.. Hun spiser kun hos mig... Men tager godt på og sover rigtig godt.. Hun sover fra 24 -10 næste formiddag.. Også spiser hun og sover igen... Så jeg forstiller mig at vente til omkring 5mdrs aldere...

Anmeld

4. januar 2012

***S***

Kofoed. skriver:

Han er måske ikke god til at holde på grøden?

Ja har læst mig frem til, at det er rarest at tage en type grød i 4-7 dage dage og så prøve en ny, så babes lige når at vende sig til maden.

Hmm, forstår ikke helt dit spørgsmål, om han er god til at holde på grøden...??  Meen jo han kan godt holde det i sig, hvis det er det du mener..

Han får bare lidt af risgrøden en gang om dagen, grøden må gives fra de er 4 måneder.

Anmeld

4. januar 2012

Sifling

Her hjemme er vi ikke startet endnu, da Jolan kun er 3½ måned.. Men han er simpelthen så interesseret i os når vi spiser og han ligger og smasker med, selvom han lige har spist selv Og så bider han hele tiden i alt hvad han kan få fat i, ikke lige som førhen, hvor han suttede på det Og ja, så spiser han også bare mere og mere mælk for hver gang, det er helt vildt! Men han ligger dog tit og gumler på flasken, tror der er en lille tand på vej Så vi glæder os til vi kan starte på grød, da han virker så klar til det

Anmeld

4. januar 2012

Mira0911

Kofoed. skriver:

Hvor mange giver grød? Hvornår har i planlagt at give det? Og hvorfor er i startet/vil i starte?

Anastasia har slet ikke nogen problemer med flasken endnu, hun sover super og er altid mæt, derfor ligger det så langt fra mig at begynde, specielt når det sidenhen har vist sig, at tarmene ikke har for godt af det får end barnet er 6 måneder gammel (Ja, man kan godt før, men det bør kun være af specielle grunde).

Det er på ingen måde et angreb, vil bare gerne høre baggrunden for jeres valg.

Vi skal starte i denne måned her simpelthen for at få Lina op i vægt... Hun vejer stadig under 5 kg... Og der sker bare ikke noget yderligere med MME... 

Anmeld

5. januar 2012

HeidiØ

Sifling skriver:

Her hjemme er vi ikke startet endnu, da Jolan kun er 3½ måned.. Men han er simpelthen så interesseret i os når vi spiser og han ligger og smasker med, selvom han lige har spist selv Og så bider han hele tiden i alt hvad han kan få fat i, ikke lige som førhen, hvor han suttede på det Og ja, så spiser han også bare mere og mere mælk for hver gang, det er helt vildt! Men han ligger dog tit og gumler på flasken, tror der er en lille tand på vej Så vi glæder os til vi kan starte på grød, da han virker så klar til det

Hehe det lyder ligesom William! Han sidder nogle gange på skødet når vi spiser og følger ALT med øjnene og smasker lidt med .. haha! De er så sjove nu synes jeg. Glæder mig til de kan sidde med ved bordet!

Anmeld

5. januar 2012

Sifling

HeidiØ skriver:

Hehe

Hehe det lyder ligesom William! Han sidder nogle gange på skødet når vi spiser og følger ALT med øjnene og smasker lidt med .. haha! De er så sjove nu synes jeg. Glæder mig til de kan sidde med ved bordet!

Hehe, Ja det er så sødt Når Jolan bliver rigtig ivrig skriger han nærmest Ser også rigtig meget frem til han kan sidde i sin stol og hygge med os

Anmeld

5. januar 2012

Kofoed.

mamiolvi skriver:

Grød ligger også meget langt fra mig.. Men Simone er også kun 3 mdr og en uge.. Hun spiser kun hos mig... Men tager godt på og sover rigtig godt.. Hun sover fra 24 -10 næste formiddag.. Også spiser hun og sover igen... Så jeg forstiller mig at vente til omkring 5mdrs aldere...

Det kan jeg godt forstå og det er samme måde jeg har det, hun er bare så super. Men hun spiser lidt over en liter hver dag, men det har hun gjort længe, så derfor ser jeg heller ikke mængden som et problem (tror også MME er billigere end grød).

Anmeld

5. januar 2012

Kofoed.

***S*** skriver:

Hmm, forstår ikke helt dit spørgsmål, om han er god til at holde på grøden...??  Meen jo han kan godt holde det i sig, hvis det er det du mener..

Han får bare lidt af risgrøden en gang om dagen, grøden må gives fra de er 4 måneder.

Det var det jeg mente hehe.

Ja det må de, men undersøgelser viser, at deres maver bedst kan klare det ved 5-6 måneders alderen, så hvis man kan, bør man vente dertil.

Anmeld

5. januar 2012

Kofoed.

Sifling skriver:

Hvornår vil i så starte? Vil i kun vente til 4 måneder eller prøve og trække den så langt han gider?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.