Grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Kofoed.

Mira0911 skriver:

Vi skal starte i denne måned her simpelthen for at få Lina op i vægt... Hun vejer stadig under 5 kg... Og der sker bare ikke noget yderligere med MME... 

Det er også en grund, hvor jeg virkelig kan forstå hvorfor. Håber hun snart får lidt sul på kroppen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Kofoed.

HeidiØ skriver:

Hehe det lyder ligesom William! Han sidder nogle gange på skødet når vi spiser og følger ALT med øjnene og smasker lidt med .. haha! De er så sjove nu synes jeg. Glæder mig til de kan sidde med ved bordet!

Glæder mig godt nok også til hyggestunderne ved bordet, specielt i den nye lejlighed, hvor spisepladse er i et lyst køkken, bliver skønt.

Anastasia sover simplethen så meget, at hun altid sover når vi rigtig spiser (aftensmad, resten bliver spist på forskellige tidspunkter).

Anmeld

5. januar 2012

***S***

Kofoed. skriver:

Det var det jeg mente hehe.

Ja det må de, men undersøgelser viser, at deres maver bedst kan klare det ved 5-6 måneders alderen, så hvis man kan, bør man vente dertil.

Synes bestemt os man skal vente så længe man kan og modermælk eller MME er godt nok til barnet!

Husk ikke at læse for meget, men mærk efter hvad der er bedst for jer.  

Men efter William er begyndt at få en lille klat grød til middag eller aften sover han godt igen!  Så det har været en succes (staves) oplevelse for os. Og ingen mavseproblemer her (i nu)

Anmeld

5. januar 2012

Kofoed.

***S*** skriver:

Synes bestemt os man skal vente så længe man kan og modermælk eller MME er godt nok til barnet!

Husk ikke at læse for meget, men mærk efter hvad der er bedst for jer.  

Men efter William er begyndt at få en lille klat grød til middag eller aften sover han godt igen!  Så det har været en succes (staves) oplevelse for os. Og ingen mavseproblemer her (i nu)

succes er rigtig stavet

Det er jo det og som sp sagde det i går, så vokser Ana bare så god,  at det slet ikke er nødvendigt endnu og ja det kommer snart det almindelige appetispring her ved de 4 måneder.

Skønt i ikke her problemer. Har i oplevet en ændring i afføringen eller er alt bare normalt.

Anmeld

5. januar 2012

***S***

succes er rigtig stavet

Det er jo det og som sp sagde det i går, så vokser Ana bare så god,  at det slet ikke er nødvendigt endnu og ja det kommer snart det almindelige appetispring her ved de 4 måneder.

Skønt i ikke her problemer. Har i oplevet en ændring i afføringen eller er alt bare normalt.

Lige præcis og William har RIGTIG meget appetitspring lige for tiden, puhaa synes ikke rigtig man laver andet end at ordne flasker..

Ja, det er rart han ikke er mærket af han får grød nu. Synes hans afføring er blevet mere tynd her de sidste par dage.. Han har altid haft fast afføring.. Og så prutter han mere.. hehe, men virker ikke til at han er mærket af det!

Dejligt at Ana vokser som hun skal og at hun bliver godt mættet med flasken!  Går det ellers godt med jer? Er I i mødregruppe?

Det gjorde William os, indtil i sidste uge, sjovt som det kan komme fra den ene dag til den anden med deres udvikling!

Anmeld

5. januar 2012

Kofoed.

***S*** skriver:

Lige præcis og William har RIGTIG meget appetitspring lige for tiden, puhaa synes ikke rigtig man laver andet end at ordne flasker..

Ja, det er rart han ikke er mærket af han får grød nu. Synes hans afføring er blevet mere tynd her de sidste par dage.. Han har altid haft fast afføring.. Og så prutter han mere.. hehe, men virker ikke til at han er mærket af det!

Dejligt at Ana vokser som hun skal og at hun bliver godt mættet med flasken!  Går det ellers godt med jer? Er I i mødregruppe?

Det gjorde William os, indtil i sidste uge, sjovt som det kan komme fra den ene dag til den anden med deres udvikling!

Forstår ikke den pige, for hun sover HELE tiden, tror stadig hun sover minimum 16 timer om dagen, vi må faktisk holde hende oppe, så vi kan "ordne" hendes skæve baghoved, for når hun sover, ja så er det lige meget hvad man gør, hun ligger sig som hun vil.

Jamen det går super med hende, jeg venter dog på svar fra min læge, psykolog og overlæge på OUH (angånde træthed og kommende operationer).

Startede i mødregruppe sidst i december, sammen med anetteb og saram herinde fra og såto andre, det går super, de var her i går, lige efter sp smuttede.

Hvad med jer?

Anmeld

5. januar 2012

mamiolvi

Kofoed. skriver:

Det kan jeg godt forstå og det er samme måde jeg har det, hun er bare så super. Men hun spiser lidt over en liter hver dag, men det har hun gjort længe, så derfor ser jeg heller ikke mængden som et problem (tror også MME er billigere end grød).

Jeg syntes også det er billigere at amme end grød, og så længe hun trives godt så ser jeg ikke noget problem i at vente... Jeg nyder at amme endnu... Og skal først starte på job til aug

Anmeld

5. januar 2012

***S***

Kofoed. skriver:

Forstår ikke den pige, for hun sover HELE tiden, tror stadig hun sover minimum 16 timer om dagen, vi må faktisk holde hende oppe, så vi kan "ordne" hendes skæve baghoved, for når hun sover, ja så er det lige meget hvad man gør, hun ligger sig som hun vil.

Jamen det går super med hende, jeg venter dog på svar fra min læge, psykolog og overlæge på OUH (angånde træthed og kommende operationer).

Startede i mødregruppe sidst i december, sammen med anetteb og saram herinde fra og såto andre, det går super, de var her i går, lige efter sp smuttede.

Hvad med jer?

Hold nu helt op et godt sove hjerte hun har!  Meget "fritid" du har så!?  Håber det er nogle gode svar du får tilbage fra læge osv.

Dejligt du er glad for din mødregruppe. Jeg ses ikke med min mødregruppe, kun når sp´en er med 1 gang om måneden og det passe mig fint!  Dog går jeg til babysvøm med 2 fra min mødregruppe, vi er de eneste der har været interesseret i at mødes, så det gør vi 1 gang om ugen til svøm! Hvilket klart kan anbefales!

William er inde i en dårlig periode hvor han ikke mener det er nødvendigt at sove til middag..  Så er dagen lidt lang med meget træt baby! Men han sover fantastisk om natten!  Ellers går det rigtig godt med ham, han vokser fint og bliver mere og mere en vildbasse!

Anmeld

5. januar 2012

Kofoed.

mamiolvi skriver:

Jeg syntes også det er billigere at amme end grød, og så længe hun trives godt så ser jeg ikke noget problem i at vente... Jeg nyder at amme endnu... Og skal først starte på job til aug

Tror også det er billigere at amme, det eneste der koster er vel ammeindlæg ?

Uhh, jeg synes jeg er helt underligt at hver nøgen for oven i nærheden af hende, tror det er for lang tid siden jeg ammede.

Tænker lide, mon ikke hun er startet til den tid

Anmeld

5. januar 2012

mamiolvi

Kofoed. skriver:

Tror også det er billigere at amme, det eneste der koster er vel ammeindlæg ?

Uhh, jeg synes jeg er helt underligt at hver nøgen for oven i nærheden af hende, tror det er for lang tid siden jeg ammede.

Tænker lide, mon ikke hun er startet til den tid

Griner.. Jo helt sikkert,,det jeg mener er bare at det ikke haster med fast føde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.