Grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

Kofoed.

***S*** skriver:

Hold nu helt op et godt sove hjerte hun har!  Meget "fritid" du har så!?  Håber det er nogle gode svar du får tilbage fra læge osv.

Dejligt du er glad for din mødregruppe. Jeg ses ikke med min mødregruppe, kun når sp´en er med 1 gang om måneden og det passe mig fint!  Dog går jeg til babysvøm med 2 fra min mødregruppe, vi er de eneste der har været interesseret i at mødes, så det gør vi 1 gang om ugen til svøm! Hvilket klart kan anbefales!

William er inde i en dårlig periode hvor han ikke mener det er nødvendigt at sove til middag..  Så er dagen lidt lang med meget træt baby! Men han sover fantastisk om natten!  Ellers går det rigtig godt med ham, han vokser fint og bliver mere og mere en vildbasse!

Hehe, og så går Peter hjemme hos mig Men nu er jeg en omvandrede zombie, er SÅ træt, min boldprocent er normal igen, men har stadig et meget lav d vitamin tal, så venter i spændning på, at 8 timers søvn faktisk gør mig frisk i stedet for, at peter skal klare tingene selv i nat/morgentimerne, fordi jeg er ved at falde om af træthed. Derudover sover hun nogle gange i arm og ligger man hende fra sig, ja så vågner hun.

Det var da underligt, vi har ikke SP med overhovedet, sjovt det kan være så forskelligt. Jamen det vil vi nok også gerne, den midste vejer bare lige for lidt endnu. Så kan snakker vi om næste gang, håber vi finder en prøve dato.

Men hvorfor er man i en mødregruppe, hvis man ikke vil mødes? Ligger langt fra mig.

Ja hold da op, hvad skete der der, nøj fra d 26 har hun bare været vild og meget mere opmærksom på alt, nu genkender hun hvad vi har gang i, hver gang jeg vil kysse hende, så lukker hun munden og griner helt vildt bagefter, hehe.

Øv, håber han snart vil sove til middag igen. Vi går tit og meget med barnevogn, hjælper det ikke hos jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Kofoed.

mamiolvi skriver:

Griner.. Jo helt sikkert,,det jeg mener er bare at det ikke haster med fast føde..

Regnede jeg også med, hehe. Det tør jeg heller ikke starte med uden at snakke med sp om det, der var det lidt mere nødvendigt med MME, for hun skulle jo have mad.

Anmeld

5. januar 2012

lykkelige-mor

Kofoed. skriver:

Hvor mange giver grød? Hvornår har i planlagt at give det? Og hvorfor er i startet/vil i starte?

Anastasia har slet ikke nogen problemer med flasken endnu, hun sover super og er altid mæt, derfor ligger det så langt fra mig at begynde, specielt når det sidenhen har vist sig, at tarmene ikke har for godt af det får end barnet er 6 måneder gammel (Ja, man kan godt før, men det bør kun være af specielle grunde).

Det er på ingen måde et angreb, vil bare gerne høre baggrunden for jeres valg.

her er vi ikke begyndt på grød i nu, da betinna slet ikke føles klar i nu. men hun er begyndt at få en flaske vælling til natten da hun var begyndt at vågne tit og den har hjulpet. så nu sover vi igen 7-9 timer om natten.

Anmeld

6. januar 2012

Sifling

Kofoed. skriver:

Hvornår vil i så starte? Vil i kun vente til 4 måneder eller prøve og trække den så langt han gider?

Vores sp kommer lige når han bliver 4 måneder, så ser vi på det der, men tror vi starter der omkring

Anmeld

6. januar 2012

Jemion

Noah-Elias startede på grød d. 29 dec og han fylder 4 mdr idag så vi startede lidt før han blev 4 mdr.. Han har ingen problemer med maven overhovedet..  Han elsker det!  Inden vi startede var både lillemanden og jeg ved at falde om af træthed, da vi var oppe over 5 gange om natten hvor han spiste 150 ml af gangen.. Nu er vi oppe mellem 2-4 gange

Han er begyndt at lave små smaske lyde når han ser han skal have grød

Anmeld

6. januar 2012

***S***

Kofoed. skriver:

Hehe, og så går Peter hjemme hos mig Men nu er jeg en omvandrede zombie, er SÅ træt, min boldprocent er normal igen, men har stadig et meget lav d vitamin tal, så venter i spændning på, at 8 timers søvn faktisk gør mig frisk i stedet for, at peter skal klare tingene selv i nat/morgentimerne, fordi jeg er ved at falde om af træthed. Derudover sover hun nogle gange i arm og ligger man hende fra sig, ja så vågner hun.

Det var da underligt, vi har ikke SP med overhovedet, sjovt det kan være så forskelligt. Jamen det vil vi nok også gerne, den midste vejer bare lige for lidt endnu. Så kan snakker vi om næste gang, håber vi finder en prøve dato.

Men hvorfor er man i en mødregruppe, hvis man ikke vil mødes? Ligger langt fra mig.

Ja hold da op, hvad skete der der, nøj fra d 26 har hun bare været vild og meget mere opmærksom på alt, nu genkender hun hvad vi har gang i, hver gang jeg vil kysse hende, så lukker hun munden og griner helt vildt bagefter, hehe.

Øv, håber han snart vil sove til middag igen. Vi går tit og meget med barnevogn, hjælper det ikke hos jer?

Ja, det ligger os laangt fra mig, meen det må de da selv om!  Vi er 3 der hygger os og det er fint nok!

Håber da du snart er helt på toppen igen! Og ikke er ved at falde om af træthed!

Middags luren er blevet godkendt igen.. Han sover i sin seng på sit eget værelse for første gang! Vil "øve" med at han får et par middagslurer derinde til at starte med, inden det bliver fast!

Sover Ana stadig hos jer eller er hun kommet på eget værelse?

Jo vi går rigtig mange ture med barnevognen,og han sover med det samme han kommer i vognen og vi kommer ud, men så snart han har sovet 1 time max, vågner han og så kan man kører med ham igen...

Anmeld

6. januar 2012

Kofoed.

lykkelige-mor skriver:

her er vi ikke begyndt på grød i nu, da betinna slet ikke føles klar i nu. men hun er begyndt at få en flaske vælling til natten da hun var begyndt at vågne tit og den har hjulpet. så nu sover vi igen 7-9 timer om natten.

Er det ikke også halv tidligt at begynde på vælling? (har slet ikke sat mig ind i vælling).

Anmeld

6. januar 2012

Kofoed.

Sifling skriver:

Vores sp kommer lige når han bliver 4 måneder, så ser vi på det der, men tror vi starter der omkring

Okay, personligt synes jeg, at man skal trække den så langt som muligt, men går det ikke, ja så er det jo det

Anmeld

6. januar 2012

Kofoed.

Jemion skriver:

Noah-Elias startede på grød d. 29 dec og han fylder 4 mdr idag så vi startede lidt før han blev 4 mdr.. Han har ingen problemer med maven overhovedet..  Han elsker det!  Inden vi startede var både lillemanden og jeg ved at falde om af træthed, da vi var oppe over 5 gange om natten hvor han spiste 150 ml af gangen.. Nu er vi oppe mellem 2-4 gange

Han er begyndt at lave små smaske lyde når han ser han skal have grød

Det var også tit, øv bøv. Men det skulle jo ikke give hård mave, men være så hårdt for maven, at alle deres kræfter bruges at fordøje det, det er også derfor de sover så længe/meget i starten på grød. (Noget jeg har læst fra en SP, ikke noget jeg kender yderligere til)

Anmeld

6. januar 2012

Kofoed.

***S*** skriver:

Ja, det ligger os laangt fra mig, meen det må de da selv om!  Vi er 3 der hygger os og det er fint nok!

Håber da du snart er helt på toppen igen! Og ikke er ved at falde om af træthed!

Middags luren er blevet godkendt igen.. Han sover i sin seng på sit eget værelse for første gang! Vil "øve" med at han får et par middagslurer derinde til at starte med, inden det bliver fast!

Sover Ana stadig hos jer eller er hun kommet på eget værelse?

Jo vi går rigtig mange ture med barnevognen,og han sover med det samme han kommer i vognen og vi kommer ud, men så snart han har sovet 1 time max, vågner han og så kan man kører med ham igen...

Skønt han gider sove til middag igen. Ja, langtids hukommelsen begynder stille og roligt at komme nu, så skulle den være færdig ved de 6 måneder, så der bliver rutinerne helt faste, så vi skal rigtig stramme op nu.

Jamen Ana sover mest i barnevognen, hun sover kun i tremmesengen når hun har fået sit natte måltid. Dum vane, men vi magter ikke kampen og SP synes det er helt fint. Men flytter her til den første, der rykker tremmesengen ind i hendes værelse (i den anden ende af lejligheden), så håber jeg, at hun vil sove oftere i sin seng, specielt HELE natten. Dog bliver hendes hænder meget nemt kolde, så hun sover med hansker indenfor

Ja sådan har vi det slet ikke, hehe. Dog sover hun ikke mere end 2 timer ad gangen om dagen. men sover fra 20/21 - 4/6 i vognen om natten, SKØNT.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.