***S*** skriver:
Hold nu helt op et godt sove hjerte hun har!
Meget "fritid" du har så!?
Håber det er nogle gode svar du får tilbage fra læge osv.
Dejligt du er glad for din mødregruppe. Jeg ses ikke med min mødregruppe, kun når sp´en er med 1 gang om måneden og det passe mig fint!
Dog går jeg til babysvøm med 2 fra min mødregruppe, vi er de eneste der har været interesseret i at mødes, så det gør vi 1 gang om ugen til svøm! Hvilket klart kan anbefales! 
William er inde i en dårlig periode hvor han ikke mener det er nødvendigt at sove til middag..
Så er dagen lidt lang med meget træt baby! Men han sover fantastisk om natten!
Ellers går det rigtig godt med ham, han vokser fint og bliver mere og mere en vildbasse!
Hehe, og så går Peter hjemme hos mig
Men nu er jeg en omvandrede zombie, er SÅ træt, min boldprocent er normal igen, men har stadig et meget lav d vitamin tal, så venter i spændning på, at 8 timers søvn faktisk gør mig frisk i stedet for, at peter skal klare tingene selv i nat/morgentimerne, fordi jeg er ved at falde om af træthed. Derudover sover hun nogle gange i arm og ligger man hende fra sig, ja så vågner hun.
Det var da underligt, vi har ikke SP med overhovedet, sjovt det kan være så forskelligt. Jamen det vil vi nok også gerne, den midste vejer bare lige for lidt endnu. Så kan snakker vi om næste gang, håber vi finder en prøve dato.
Men hvorfor er man i en mødregruppe, hvis man ikke vil mødes? Ligger langt fra mig.
Ja hold da op, hvad skete der der, nøj fra d 26 har hun bare været vild og meget mere opmærksom på alt, nu genkender hun hvad vi har gang i, hver gang jeg vil kysse hende, så lukker hun munden og griner helt vildt bagefter, hehe.
Øv, håber han snart vil sove til middag igen. Vi går tit og meget med barnevogn, hjælper det ikke hos jer?