Grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.834 visninger
76 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Kofoed.

Hvor mange giver grød? Hvornår har i planlagt at give det? Og hvorfor er i startet/vil i starte?

Anastasia har slet ikke nogen problemer med flasken endnu, hun sover super og er altid mæt, derfor ligger det så langt fra mig at begynde, specielt når det sidenhen har vist sig, at tarmene ikke har for godt af det får end barnet er 6 måneder gammel (Ja, man kan godt før, men det bør kun være af specielle grunde).

Det er på ingen måde et angreb, vil bare gerne høre baggrunden for jeres valg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

HeidiØ

Kofoed. skriver:

Hvor mange giver grød? Hvornår har i planlagt at give det? Og hvorfor er i startet/vil i starte?

Anastasia har slet ikke nogen problemer med flasken endnu, hun sover super og er altid mæt, derfor ligger det så langt fra mig at begynde, specielt når det sidenhen har vist sig, at tarmene ikke har for godt af det får end barnet er 6 måneder gammel (Ja, man kan godt før, men det bør kun være af specielle grunde).

Det er på ingen måde et angreb, vil bare gerne høre baggrunden for jeres valg.

Mig og min SP er blevet enige om at vente William har det alt for godt ved babsen.. hehe..

Jeg regner med at begynde mellem 5 og 6 mdrs alderen Men følger lige med i tråden her, da der nemlig er nogle stykker der er startet!

Anmeld

3. januar 2012

Kofoed.

HeidiØ skriver:

Mig og min SP er blevet enige om at vente William har det alt for godt ved babsen.. hehe..

Jeg regner med at begynde mellem 5 og 6 mdrs alderen Men følger lige med i tråden her, da der nemlig er nogle stykker der er startet!

Det kunne jeg også læse mig til.

Jeg regner med (min nye sp kommer i morgen) at vi starter med noget most banan, grød og vælling når hun er 5 måneder, så har vi også haft 20 + dage til at flytte. Flytter her til den 1. febuar, så tror det sker rigeligt der omkring.

Anmeld

3. januar 2012

HeidiØ

Kofoed. skriver:

Det kunne jeg også læse mig til.

Jeg regner med (min nye sp kommer i morgen) at vi starter med noget most banan, grød og vælling når hun er 5 måneder, så har vi også haft 20 + dage til at flytte. Flytter her til den 1. febuar, så tror det sker rigeligt der omkring.

Ja god idé

Dejligt med en flytning .. hvor rykker I hen?

Anmeld

3. januar 2012

Kofoed.

HeidiØ skriver:

Ja god idé

Dejligt med en flytning .. hvor rykker I hen?

2-300 meter væk fra hvor vi bor nu Fundet noget der er en del mindre, men til halvpris og da vi kun har fået Anastasia er 156 kvm og 6 rum RIGELIGT, gider heller ikke gøre så meget rent mere, så vi fandt en lille lejlighed lige ved banegården på 68 kvm og med gang/køkken med spiseplads, WC, Stue, børneværelse og soveværelse. Så det er meget mere passende til os pt, så kan vi også spare lidt op, kæresten drømmer jo om at få bil snart.

Anmeld

3. januar 2012

SaNiNa

jeg starter op med grød lige enden vi tager på ferie.

Naia er begynd på kun at spise en 4-5 min og så gider hun ikke det pjat mere. hun er dog ikke sur eller noget, men hun er ikke så mæt at hun er "træt" så hun sover 5x15min fra kl 8 til en 20-21 tiden.

Hun er helt umulig at putte den lille bestemte dame. Hun vil dog stadig gerne spise 1 gang i timen men vil mor ikke være med til når hun så kun ligger og hygge spiser (tager fat, bider og slipper igen).

Så ja håber jeg kan trække hende til ugen før hun bliver 4 måneder og hun så også får sovet lidt mere om dagen.

Jeg ville rigtig gerne vente til hun var 6 måneder men hun tager bare ikke nok på til det kan lade sig gøre hun har taget 160g på, på 2 uger 

Anmeld

3. januar 2012

Kofoed.

SaNiNa skriver:

jeg starter op med grød lige enden vi tager på ferie.

Naia er begynd på kun at spise en 4-5 min og så gider hun ikke det pjat mere. hun er dog ikke sur eller noget, men hun er ikke så mæt at hun er "træt" så hun sover 5x15min fra kl 8 til en 20-21 tiden.

Hun er helt umulig at putte den lille bestemte dame. Hun vil dog stadig gerne spise 1 gang i timen men vil mor ikke være med til når hun så kun ligger og hygge spiser (tager fat, bider og slipper igen).

Så ja håber jeg kan trække hende til ugen før hun bliver 4 måneder og hun så også får sovet lidt mere om dagen.

Jeg ville rigtig gerne vente til hun var 6 måneder men hun tager bare ikke nok på til det kan lade sig gøre hun har taget 160g på, på 2 uger 

Det kan jeg rigtig godt forstå. Det er da træls hun er sådan, håber det hjælper med grød.

Startede du ikke også tidligt med knægten.

Anmeld

3. januar 2012

***S***

Vi er startet så småt på grød, da William er begyndt at øge sit mad indtag.. (hvis man kan sige det ) Han spiser mere og mere for hver gang han får flaske! Så synes det var tid til at prøve lidt grød! Han får hvad der ca. svarer til 2 spiseske fulde grød om dagen, så hans mave stille og roligt kan vænne sig til det!

Han får risgrød med æble og mango og han er meget glad for det!

Anmeld

3. januar 2012

Ka+Ma=Be

Vi har ladet Benjamin smage lidt grød de sidste 3 dage Det er bare super hyggeligt. 

Jeg havde egentlig tænkt mig at vente, til jeg havde snakket med SP'en om det, men da han de sidste par dage er begyndt at vågne hver 2 time og ville have mad, tænkte jeg, at det var ved at være tid. (han plejer at sove 5-6 timer, så 4, og så 2-3 ind til vi står op)

Men ind til nu har han mest smakt på det, så vi tager det stille og roligt mod de 3 fulde måltider

Anmeld

3. januar 2012

HeidiØ

Kofoed. skriver:

2-300 meter væk fra hvor vi bor nu Fundet noget der er en del mindre, men til halvpris og da vi kun har fået Anastasia er 156 kvm og 6 rum RIGELIGT, gider heller ikke gøre så meget rent mere, så vi fandt en lille lejlighed lige ved banegården på 68 kvm og med gang/køkken med spiseplads, WC, Stue, børneværelse og soveværelse. Så det er meget mere passende til os pt, så kan vi også spare lidt op, kæresten drømmer jo om at få bil snart.

Nå, ej det kan jeg sørme godt forstå I har gjort så hvor dejligt, tillykke med det nye sted !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.