3 gangs mor skriver:
Ih det er svært altsåå .... Han vil ikke holde fest fordi han ikke vil være midt punkt siger min søster ,, Min søster og sønnen har ringet lidt rundt til familie for at høre om han stadig fik gaver .. Bedste forældrene ville stadig give gaver ... Havde de ikke ville det havde de valgt at lade ham konfirmere ... Vil ikke såre ham men de kan ikke tage for givet at man bare smider pengene .. Så er der da ikke noget ved at give gaver mere .. Så er det bare penge bytteri uden mening 
Er det så ikke mest din søster du har et problem...hendes adfærd og måde at være på.
Hendes barn kan jo ikke gøre for det og det er vel ham og ikke hende det handler om.
Jeg har en søn som heller ikke er god til opmærksomhed, men derfor ville han da nyde og elske gaver lige så meget som alt andet...en konfirmation er vel for mange bare at få gaver og det at vælge den fra er måske endnu mere at tage stilling end bare at gøre det andre gør.
Nå, men jeg synes som skrevet stadig at din nevø skal forkæles og om det så er når han bliver 14, 15 eller får hår under armene, det er i min verden så fuldstændig ligegyldigt....men at lade et problem voksne imellem gå udover barnet, det er da trist...
Knus..
Anmeld