Er det mig der er mærkelig ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2009

malou

3 gangs mor skriver:

Jo hun må være mit svage punkt ... Har dog på det sidste blandet mig voldsomt omkring hendes børne opdragelse mm ... Nogle punkter kan jeg ikke lade være at blande mig i ... Vi har hver vores far og vores mor er død,, vi har dog en stedfader som også syntes det var noget underligt noget men som vist alligevel havde tænkt sig at betale for ikke at forskels behandle ... Min søsters far har ogsåp tænkt sig at betale ... Både hende og sønnen har jo ringet lidt rundt inden beslutningen blev taget for at stikke en finger i jorden .. Jeg sagde dog allerededen gang at det syntes jeg ikke man kunne MEEN fik dog aldrig sagt at jeg ikke betalte Min kæreste syntes også det er noget fis og han syntes ikke han skal have pengene ..

Så hold fast i det!!!!! Hvis din søster vil blive sur... so be it!! Hendes tab i mine øjne. Jeg har altid været hård i den retning... - hvis min mor og jeg skændes og det er hendes fejl... og hun ikke siger undskyld.. tja så ser hun mig bare ikke. Sidst gik der 8 md før hun tog sig sammen og ringede med en undskyldning!!!

pøj pøj Tanja... det er sgu ikke sjovt og synd for din nevø egentlig at hans mor er sådan.

Du kan jo vise hende de her indlæg og se hvad hun så siger!!

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2009

Mca<3

malou skriver:

Så hold fast i det!!!!! Hvis din søster vil blive sur... so be it!! Hendes tab i mine øjne. Jeg har altid været hård i den retning... - hvis min mor og jeg skændes og det er hendes fejl... og hun ikke siger undskyld.. tja så ser hun mig bare ikke. Sidst gik der 8 md før hun tog sig sammen og ringede med en undskyldning!!!

pøj pøj Tanja... det er sgu ikke sjovt og synd for din nevø egentlig at hans mor er sådan.

Du kan jo vise hende de her indlæg og se hvad hun så siger!!

knus

Du har ret .. Tak for opbakningen søde ..... Må se at få det gjort

Anmeld

4. marts 2009

Plysbjørnen

Jeg må ærligt tilstå at jeg ikke havde givet en rød reje... ikke tale om...

havde en gang en fætter som fravalgte en konfirmation... hans forældre valgte at holde en Manddomsfest for ham i stedet for...

Men igen ingen fest = ingen gave

Bare min holdning

Anmeld

4. marts 2009

Balderson

At han vælger ikke at blive konfirmeret, er som sådan ok..

Men ingen fest = ingen gaver

Jeg synes det er frækt af din søster at de alligevel forventer, at de får penge til ham i gave... Og allerede har bestilt ferien...

Jeg ville bestemt give ham en gave, men ikke de 1000 kr. kontant, men måske et gavekort til noget i kan opleve sammen med ham eller til en fed tøjbutik..

Så har du jo endeligt overholdt (hvis man kan sige det) med at du giver ham for 1000 kr. men at det er en gave til ham og ikke din søster og deres ferie..

Hvorfor katten skal du sponserer deres ferie...

Jeg synes det var godt skrevet, som en gjorde med hensyn til intet ægteskab, men I må gerne stille gaverne ved fordøren alligevel...

Synes du skal tage en god snak med din søster og forklarer hende hvordan du ser på det..

Hvis hun så vælger at blive sur, så er det sådan det er og det er jo endeligt hende selv der skal blive god igen...

Og du har holdt fast i hvad du tror på og synes er rigtig.. Og det er jo også vigtig...

Anmeld

4. marts 2009

Diana...

Ingen fest - INGEN GAVER.

Og en dreng på 13 år ved os godt at der ikke er andre drenge der får gaver når de vælger ikke at holde fest, han snakker jo ligesom med andre os så han synes bare det sejt at han får rejse og gaver uden fest fordi hans mor har sagt det til ham...

MEGET MEGET forkert synes jeg...

Jeg havet ikke betalt en rød øre om det så er søster el noget anden...

Knus Diana

Anmeld

4. marts 2009

Mca<3

Hvor har i ret alle sammen ,, De 1000 kr bliver i hvert tilfælde ikke bare betalt ,,, Jeg må tage en snak med hende ... Mange tak for alle jeres dejlige råd ,,,,

Anmeld

4. marts 2009

lonemus

3 gangs mor skriver:

Hvor har i ret alle sammen ,, De 1000 kr bliver i hvert tilfælde ikke bare betalt ,,, Jeg må tage en snak med hende ... Mange tak for alle jeres dejlige råd ,,,,

Selv tak
Håber du snart får talt med hende

- og håber da du lige vender tilbage og fortæller hvordan det gik, man er vel nysgerrig

Anmeld

4. marts 2009

Balderson

3 gangs mor skriver:

Enig ;0)

Anmeld

4. marts 2009

Mca<3

lonemus skriver:

Selv tak
Håber du snart får talt med hende

- og håber da du lige vender tilbage og fortæller hvordan det gik, man er vel nysgerrig

Det skal jeg nok ,, Får ikke taget snakken lige i morgen .. Drøfter lige med min kæreste hvordan vi gør det ,,

Anmeld

4. marts 2009

Mca<3

Balderson skriver:

Enig ;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.