så sov dog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Frøken J.

Thalia skriver:

Jeg tænkte egentlig mest at din nærhed lød til at give hende ro. Altså at hun godt vil falde i søvn ved brystet, men at hun optages af alt andet end søvn når hun er væk fra dig.

Lugten af dig og lyden af din vejrtrækning kan jo nemt være det der lukker hende i søvn

Det kan der være noget om! Synes bare det er svært, for nu har jeg ENDELIG lært hende at sove selv, men jeg får jo rigtig nok mere søvn, når hun sover hos mig. Er bare bange for at give hende dårlige vaner. På sin vis synes jeg også det er meget hyggeligt når hun sover hos mig, men vi har kun en 1½ mands seng, så hvis hun ligger til højre for mig, er jeg tvunget til at ligge på min højre side. Der er ikke plads til at ligge på ryggen eller vende mig om, når vi er 3 i sengen, så derfor får jeg rigtig ondt i den side jeg så sover på i flere timer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

louisevl

Frøken J. skriver:

Det kunne være vi skulle prøve sådan en, for jeg har hørt andre nævne samme løsning til når deres børn sparkede dynen af!

Det fungerer heller ikke, for hun trækker sådan knæene op mod maven og sparker så nedad, så hendes fødder får fat i dynen og sparker den ned mod fodenden. Skiiiide irriterende

Er præcis det samme Jakob gjorde og inden vi var nået ud af værelset var dynen røget af  så frustrerende.....

Men er da helt klart et forsøg værd med juniordynen....Man kan da altid  og håbe at det hjælper....(Nogle gange er vi jo nærmest villige til at prøve alt )

Anmeld

29. december 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Gør det! Den er super! Jeg kunne bare ikke bruge den i aften, fordi hun har gylpet på den

Ja hun fik en fin en i julegave uden ærmer, og tænker lidt, det bliver da måske lidt køligt for hænderne!?

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Ja hun fik en fin en i julegave uden ærmer, og tænker lidt, det bliver da måske lidt køligt for hænderne!?

Det tror jeg bestemt ikke. Smid hende i en langærmet body! Altså Rose sover altid med armene oppe langs hovedet, så hænderne ikke er under dynen, og det bliver hun ikke kold af. De må godt have kølige hænder, så længe de har varme arme

Anmeld

29. december 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min søn var præcis som din rose.

Vi prøvede ALT! Og havde næsten droppet det hele da vi så fik prøvet slyngevuggen, den var alle pengene værd første dag! Vi skulle dog hoppe en del med ham men han faldt i søvn efter lidt pludren gerne efterfulgt af lidt brok.

Hvis man køber den på en side her i dk er der 100% tilfredsheds garanti i 14 dage efter købet, er man ikke tilfreds får man pengene retur, dog betaler man selv for fragten.

Anmeld

29. december 2011

Thalia

Frøken J. skriver:

Det kan der være noget om! Synes bare det er svært, for nu har jeg ENDELIG lært hende at sove selv, men jeg får jo rigtig nok mere søvn, når hun sover hos mig. Er bare bange for at give hende dårlige vaner. På sin vis synes jeg også det er meget hyggeligt når hun sover hos mig, men vi har kun en 1½ mands seng, så hvis hun ligger til højre for mig, er jeg tvunget til at ligge på min højre side. Der er ikke plads til at ligge på ryggen eller vende mig om, når vi er 3 i sengen, så derfor får jeg rigtig ondt i den side jeg så sover på i flere timer..

Min SP sagde ofte til mig at hvis man troede man havde lært sin baby noget om søvn før de var 6 mdr gamle, så var man selv ude om hvis man blev skuffet. Der sker nemlig så meget med dem i den periode og de rutiner i forhold til søvn der virker en dag, kan være helt væk dagen efter.

Jeg tænker ikke at det er spildt de ting du allerede har arbejdet med, men jeg tror at du skal være åben overfor at hun er for lille til at du kan holde fast i dem. Måske det går nemmere hvis du bare prioriterer søvnen hos jer begge højt, og så går på kompromi med fx det med at sove selv indtil hun er ældre?

Ærligt, så tror jeg ikke på at man kan give babyer dårlige vaner. Det ville jo kræve at babyer var udspekulerede små væsner, og det er de ikke. De reagerer instinktivt, og derfor gælder det som forældre bare om at imødekomme deres behov bedst muligt. Også selvom de behov i perioder er svære at gennemskue

Anmeld

29. december 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Det tror jeg bestemt ikke. Smid hende i en langærmet body! Altså Rose sover altid med armene oppe langs hovedet, så hænderne ikke er under dynen, og det bliver hun ikke kold af. De må godt have kølige hænder, så længe de har varme arme

Okey... Må jeg prøve... 

Anmeld

29. december 2011

K&S

Mira0911 skriver:

Jeps giver mening, og har prøvet det mange mange mange gange, en af grundene til at hun nok ikke lige er så nem at få til at sove er pga kolikken.... 

Anton havde også kolik :-( håber snart det bliver bedre...! 

Anmeld

29. december 2011

Lotus86

Det fuldstændig lige som Valdemar, han holder også fest hver gang han bliver lagt i seng, arme og ben kører på ham og han snakker derud af.. Vi gør det, at vi ligger ham ind, giver sut, hiver i musikkaninen, siger godnat og går, så går vi først derind når han bliver ked, så får en sutten og dynen på igen, og så går vi ud, på den måde går der ikke lang tid før han sover.

Anmeld

29. december 2011

Mira0911

K&S skriver:

Anton havde også kolik :-( håber snart det bliver bedre...! 

Det håber jeg også... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.