så sov dog!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Frøken J.

K&S skriver:

og sørg gerne for at have lyd inde hos jer så hun kan høre, I er der

Den gik ikke, hun gav sig til at hyle! Øv! Men svøbet vandt til gengæld i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Maja88

Frøken J. skriver:

Hun plejer bare at sove i en langærmet body og så dyne. Fordi hun gerne ligger armene over hovedet, så skal der helst være noget på armene

Men det blev svøbet der vandt i aften! Svøbte hende kun i ble, og så gik der ikke så længe før hun faldt til ro. Forstår bare ikke hvorfor det er nødvendigt egentlig, for der er jo ikke noget at se på derinde, der jo mørkt. Så forstår ikke hun "fester" sådan

nej men små hoveder er ikke altid til at blive kloge på...

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

louisevl skriver:

Her skal vi heller ikke være i rummet når Jakob skal sove...(Kun hvis vi skal hygge sove sammen ) Når han skal sove ligger vi ham i seng, giver ham et kys, siger godnat og så går vi ud af rummet....Der er 2 døre mellem hans værelse og vores stue og disse står på klem. Når han så er faldet i søvn lukker vi døren ind til stuen...Men vi skrumler tit rundt så han kan høre os.... Nogle gange er vi inde at give sutten et par gange inden han falder i søvn andre gange ikke....

Med hensyn til det med at sparke dynen af. Det har Jakob også gjort rigtig meget og han vågnende konstant....Men han fik den bedste julegave....nemlig en juniordyne i aftes sov han 8 timer i træk uden at vågne og har han aldrig gjort før...

Den prøvede jeg, men den gik ikke, hun blev sur/ked! Men det endte med at være svøbet der vandt! Er bare ikke helt tryg ved at lade hende sove i svøb, men sådan må det jo blive!

Er juniordynen tungere eller? Ved godt den er større self. Men hun sover stadig i liften, så er den ikke for stor til at være i den?

Anmeld

29. december 2011

K&S

Frøken J. skriver:

Den gik ikke, hun gav sig til at hyle! Øv! Men svøbet vandt til gengæld i dag

Det kan også være forskelligt hvad der virker fra dag til dag, det skal jo ikke være nemt, vel

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Det problem har jeg kæmpet med siden Lina blev født... jeg har stadig ikke fundet miraklet! 

Flere har sagt til mig, gå i et mørk rum og gå rundt i cirkler uden at snakke og have øjenkontakt... Ligge hende i ammestilling med en dyne omkring... 

Ja end helt masse... Jeg er dælme dulme godt nok meget meget træt hver dag.... 

Åh suk! Det er naturligvis rigtig dejligt, at de er glade og nysgerrige, men søvn er vigtig både for barn og mor!

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

K&S skriver:

Det kan også være forskelligt hvad der virker fra dag til dag, det skal jo ikke være nemt, vel

Nej, gud forbyde det var nemt

Anmeld

29. december 2011

K&S

Frøken J. skriver:

Den prøvede jeg, men den gik ikke, hun blev sur/ked! Men det endte med at være svøbet der vandt! Er bare ikke helt tryg ved at lade hende sove i svøb, men sådan må det jo blive!

Er juniordynen tungere eller? Ved godt den er større self. Men hun sover stadig i liften, så er den ikke for stor til at være i den?

Er det varmen, du er bekymret for? For så kan I jo evt. lade vinduet være en smule åbent

Anmeld

29. december 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Åh suk! Det er naturligvis rigtig dejligt, at de er glade og nysgerrige, men søvn er vigtig både for barn og mor!

Ja, og er ikke ligefrem særlig god til at sove om dagen når hun sover... 

Anmeld

29. december 2011

Frøken J.

K&S skriver:

Er det varmen, du er bekymret for? For så kan I jo evt. lade vinduet være en smule åbent

Til dels, men egentlig mere det med at hun er låst fast! Jeg bilder mig selv ind, at det er farligt hun ikke har armene fri, selvom jeg ikke lige ved hvad hun overhovedet skulle bruge dem til, hun har jo ikke en gang opdaget hun har arme og hænder endnu

Anmeld

29. december 2011

K&S

Mira0911 skriver:

Det problem har jeg kæmpet med siden Lina blev født... jeg har stadig ikke fundet miraklet! 

Flere har sagt til mig, gå i et mørk rum og gå rundt i cirkler uden at snakke og have øjenkontakt... Ligge hende i ammestilling med en dyne omkring... 

Ja end helt masse... Jeg er dælme dulme godt nok meget meget træt hver dag.... 

Det, der virkede her, var ammestilling og så vuggende gang - man ser mega åndsvag ud, men det virkede...!

Hvis du forestiller dig at tage lange skridt, så du kommer godt ned i knæ og så "bouncer" op igen - giver det mening?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.