allergivenlig hund ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

L83

Maja84 skriver:

Chinese crested er et godt alternativ, de har mange gode egenskaber, kræver mindre pels pleje, og hvor bomuldshunden ofte koster en 14-15.000, koster en god CC ca 7500-8000

ja de er pænt dyre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

L83

Lone Jakobsen skriver:

omkring 6000 med stamtavle. men det er ca 6 år siden

skal lige siges at på billedet har vi trimmet den. pelsen bliver rimelig lang, og vi har så valgt at trimme den 1-2 gange om året

trimmer i den så selv ? jeg prøver lige og søge på den. Hvor stor er han ca

Anmeld

29. december 2011

Lone Jakobsen

Linda83 skriver:

trimmer i den så selv ? jeg prøver lige og søge på den. Hvor stor er han ca

ja vi trimmer hende selv

hun er på størrelse med en cocker spaniel.

Anmeld

29. december 2011

EKBJ

Linda83 skriver:

Anbefald en allergivenlig hund

Shiba Inu, de er utrolig rolige og allergivenlige. Min kæreste og jeg har sådan en :-) de bliver ikke særlig store!! 

Anmeld

29. december 2011

Kløver

Linda83 skriver:

jeg er fra Næstved af.

Altså den skal nok bare været korthåret. Den skal ikke bruges til udstilling eller noget . Men må nok hellere se hvad det koster hos en dyre frisør hehe

Min mor bor i middelfart på fyn, de klipper selv deres hunde, og hun siger det ikke tager lang tid, de hvalpeklipper den ene af hundende, og hun viser gerne hvordan så man sparer de penge

Www.powderpuff.dk

Anmeld

29. december 2011

SHERO

Jeg tror jeg ville vælge en shih zu, men der er dog en del pelspleje, men man kan nemt lærer selv at klippe dem og så er det ikke så slemt, desuden (synes jeg) de er grimme langhåret, så en hvalpeklip er klart sødest.

Eller en West highland white terrier de er SÅÅÅ søde..

Anmeld

29. december 2011

L83

Maja84 skriver:

Min mor bor i middelfart på fyn, de klipper selv deres hunde, og hun siger det ikke tager lang tid, de hvalpeklipper den ene af hundende, og hun viser gerne hvordan så man sparer de penge

Www.powderpuff.dk

det lyder da super

Hvad ligger prisen på? 

Vil hels have en tæve

Nuuuurh har lige kigget de ser fine ud

Anmeld

29. december 2011

Kløver

Linda83 skriver:

iefoforholforholdvtitilddedeteer

ja de er pænt dyre 

Ikke i forhold til det er en racehund, hvor man er sikker på det er en ordentlig hund man får, og at man så også får en allergivenlig hund, men jo er da mere end en labrador du kan få for 500. Vi har selv fået vores labrador gratis, og han er skøn. Men næste gang vil vi selv have en allergivenlig hund, netop pga min far som ikke kan tåle ham.

Anmeld

29. december 2011

L83

Tullen85 skriver:

Jeg tror jeg ville vælge en shih zu, men der er dog en del pelspleje, men man kan nemt lærer selv at klippe dem og så er det ikke så slemt, desuden (synes jeg) de er grimme langhåret, så en hvalpeklip er klart sødest.

Eller en West highland white terrier de er SÅÅÅ søde..

ja jeg synes heller ikke de er særlig kønne når de er langhåret hehe

Det gør jo intet hvi man bare skal rede den en gang dagligt. Og hvis man selv kan trimme den ville det jo være super

Anmeld

29. december 2011

Kløver

Linda83 skriver:

det lyder da super

Hvad ligger prisen på? 

Vil hels have en tæve

Nuuuurh har lige kigget de ser fine ud

7500 og hun har 3 drenge og 1 pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.