allergivenlig hund ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.176 visninger
69 svar
0 synes godt om
29. december 2011

L83

Anbefald en allergivenlig hund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

lycly

Linda83 skriver:

Åh min veninde har den SØDESTE allergivenlige hund. Men kan ikke lige huske hvad det er for en, jeg prøver lige at høre hende ad

Anmeld

29. december 2011

foto på lærred

Jeg kan ikke hjælpe. Men hvis dig eller barnet allerede har allergi vil jeg klart anbefale at få det tjekket inden I anskaffer en hund (med mindre det er en af de der helt hårløse hunde som i ønsker ?) Vi fik hund som barn og det var ikke slemt i starten men det blev værre og værre og hvad gør man så? Så han man jo ellerede et "familie-medlem" man elsker, så vi beholdte den. Den dag i dag kan jeg næsten ikke være i et rum bare der har været hund eller kat. Om det er blevet forværret af de år med hund eller om det altid ville have været sådan er selvfølgelig svært at sige, men hvis allergi ligger i familien så tænker jeg om man måske evt kunne få lavet sådan en allergi test først (prik-test)

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, wallstickers og invitationer

Anmeld

29. december 2011

Pinkrose

Linda83 skriver:

Prøv at søg på Googleopefter allegivenlig hund og tryk på det link der hedder noget med gipote. Det er en liste med de hunde der er allegi venlige og den der står som nr 1 på listen kan jeg bestemt anbefale . Kendte en familie hvis dreng havde slem allegi, og fik anfal og denne hund kan trænes til at reagere på den type ting, den skulle virkelig være klog

Anmeld

29. december 2011

lycly

En bichon havanais hedder den

Anmeld

29. december 2011

SussieThyssen

Hunde med slædehund, husky's og chowchow er meget allegivenlige.
Jeg er selv allegisk over for langt de fleste hunderacer, men slædehundeblandinger med Chowchow har jeg ingen problemer med

Iøvrigt er jeg også allergisk over for ovennævnte racer.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. december 2011

Lone Jakobsen

vi har en løwchen. den er også allergivenlig.

Anmeld

29. december 2011

BabyMiracle <3

En lhasa Apso

Anmeld

29. december 2011

MortilCilas

Puddel, den skal bare børstes hveranden dag, men fælder ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.