allergivenlig hund ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

L83

channie-g skriver:

jeg skal stærkt anbefalde en

Chinese crested/powder puff

har selv en a den uden hår (chinese crested) (powder puff er med hår)
og jeg er super glad for ham... de er utrolig børnevenlige og en rigtig lille hyggehund så hvis man er til en god hund som også er lidt speciel så er det sådan en man skal vælge

har vedhæftet et billedet a min egen

overvejer lidt den powder puff har fundet et sted hvor de sælger dem til 5500. Men skal lige vide noget mere om den først. Den hårløse er sød men tror ikke den er noget for os..

Vil aller helst have en yorkshire terrier men de fleste af dem er helt i jylland 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

L83

NNL skriver:

En "bomulds-hund" er meget allergivenlig, fælder ikke eller noget Og så er de bare så nuttede og søde Kræver dog klipninger indimellem, men til gengæld ikke voldsomt meget motion

de er desværre ALT for dyre

Anmeld

29. december 2011

channie-g

Linda83 skriver:

overvejer lidt den powder puff har fundet et sted hvor de sælger dem til 5500. Men skal lige vide noget mere om den først. Den hårløse er sød men tror ikke den er noget for os..

Vil aller helst have en yorkshire terrier men de fleste af dem er helt i jylland 

de er også søde, og man kan sige det handler jo bare om smag og behag og hvis det er sådan en i har det bedst med er det da sådan en i skal have...

Anmeld

30. december 2011

komodo

Linda83 skriver:

hvordan er den ?

det er en skøn hund, glad og legesyg og fælder slet ikke, der er noget pelspleje hvis de skal forblive langhåret, men min er klippet ned så kan nøjes med at børste hende en enkel gang, hver til hveranden dag, tager ca 20 min og så er hun så god som ny

Anmeld

30. december 2011

NNL

Linda83 skriver:

de er desværre ALT for dyre

Årh det var ærgerligt Men håber I finder en anden I bliver rigtig glade for

Anmeld

30. december 2011

BabyMiracle <3

komodo skriver:

sådan en har jeg forresten

Anmeld

30. december 2011

L83

komodo skriver:

det er en skøn hund, glad og legesyg og fælder slet ikke, der er noget pelspleje hvis de skal forblive langhåret, men min er klippet ned så kan nøjes med at børste hende en enkel gang, hver til hveranden dag, tager ca 20 min og så er hun så god som ny

Vil ikke have den skal være lang håret , så den skal trimmes. Gør du selv det ? . Er de nemme og gøre renlige ?

Anmeld

30. december 2011

L83

NNL skriver:

Årh det var ærgerligt Men håber I finder en anden I bliver rigtig glade for

Mange tak

Anmeld

30. december 2011

komodo

Linda83 skriver:

Vil ikke have den skal være lang håret , så den skal trimmes. Gør du selv det ? . Er de nemme og gøre renlige ?

ja jeg trimmer hende selv, hun bliver ikke udstillet og så behøver hun ikke den lange pels. 

Jeg synes ikke den er nemmere eller sværere end andre hunde at gøre renllig, min blev hurtigt nik renlig, det tog ca. en uge

Anmeld

30. december 2011

TWT

Linda83 skriver:

Anbefald en allergivenlig hund

Jeg kan slet ikke tåle hunde, hvis jeg er sammen med en der har hund, uden at jeg tager piller. Så kan jeg godt sige hej til skadestuen. 

Dog er der én hund, jeg har oplevet at kunne være sammen med, og det er en schipperke. Har en veninde der har sådan en, og jeg kan både sove hjemme ved hende, og nusse og kæle hunden, uden nogle udbrud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.