allergivenlig hund ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

L83

LauraL skriver:

Jeg vil også sige en coton de tuleur, man kalder dem også for bomuldshunde... De er meget allergi venlige og gode familie hunde...

ja den har jeg os kigget lidt på men den kræver meget pels pleje skriver de fleste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

L83

Lige pt er jeg meget lun på yorkshire terrier

Anmeld

29. december 2011

L83

Lone Jakobsen skriver:

det er heller ikke en ret kendt race. men fandt lige et enkelt billede af hende her

nuurh den er sød... Hvad gav i for den ?

Anmeld

29. december 2011

Lone Jakobsen

Linda83 skriver:

nuurh den er sød... Hvad gav i for den ?

omkring 6000 med stamtavle. men det er ca 6 år siden

skal lige siges at på billedet har vi trimmet den. pelsen bliver rimelig lang, og vi har så valgt at trimme den 1-2 gange om året

Anmeld

29. december 2011

BabyMiracle <3

Ja den har jeg overvejet men jeg skal lige finde ud af hvor meget pels pleje den kræver... Ved du det ?

Ja det gør jeg .. 

Den kræver rimelig pelspleje hvis den altid skal være langhåret. Min søster har en, og hun får den klippet ved dyrefrisør.. men hvis du har tiden tid at rede den en gang i ugen, så er det ikke særlig slemt .. Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra. Men kan klart anbefale en kennel i christiansfeld

Her er hun vidst 12-13 uger gammel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2011

Kløver

Linda83 skriver:

OOMiMinomomoråAnbefald en allergivenlig hund

Min mor har netop hvalpe, som er rejseklare, de er af racen chinese Crested (puf) utrolig søde hunde, og 100 % allergi venlige, min far har selv slem allergi, og har intet problem med at leve under samme tag med pt 7 hunde. De fælder ikke og er så søde. Har annonce på dem herinde hvis du er interesseret

Anmeld

29. december 2011

L83

MajaBaby skriver:

Ja det gør jeg .. 

Den kræver rimelig pelspleje hvis den altid skal være langhåret. Min søster har en, og hun får den klippet ved dyrefrisør.. men hvis du har tiden tid at rede den en gang i ugen, så er det ikke særlig slemt .. Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra. Men kan klart anbefale en kennel i christiansfeld

Her er hun vidst 12-13 uger gammel

jeg er fra Næstved af.

Altså den skal nok bare været korthåret. Den skal ikke bruges til udstilling eller noget . Men må nok hellere se hvad det koster hos en dyre frisør hehe

Anmeld

29. december 2011

Kløver

Linda83 skriver:

ja den har jeg os kigget lidt på men den kræver meget pels pleje skriver de fleste

Chinese crested er et godt alternativ, de har mange gode egenskaber, kræver mindre pels pleje, og hvor bomuldshunden ofte koster en 14-15.000, koster en god CC ca 7500-8000

Anmeld

29. december 2011

L83

Maja84 skriver:

Min mor har netop hvalpe, som er rejseklare, de er af racen chinese Crested (puf) utrolig søde hunde, og 100 % allergi venlige, min far har selv slem allergi, og har intet problem med at leve under samme tag med pt 7 hunde. De fælder ikke og er så søde. Har annonce på dem herinde hvis du er interesseret

er det de hårløse for de kræver en del pasning , altså smøres dagligt med creme eller olie osv

Og da jeg er alene mor med 2 . Så skal der ikke være for meget pasning af den slags hvis du forstår.

Den hund jeg beslutter mig for at købe skal der være tid til . Og den skal blive hos hos foraltid

Anmeld

29. december 2011

L83

Maja84 skriver:

er det de hårløse for de kræver en del pasning , altså smøres dagligt med creme eller olie osv

Og da jeg er alene mor med 2 . Så skal der ikke være for meget pasning af den slags hvis du forstår.

Den hund jeg beslutter mig for at købe skal der være tid til . Og den skal blive hos hos foraltid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.