Meget luft i maven....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2011

Kay

dola skriver:

Jeg kunne heller ikke have ting på der strammede for meget om maven, da jeg havde meget kvalme.. !
Og tror min kæreste kaldte mig en pruttemaskine..

nej det gør bare kvalmen værer at havde noget på der strammer om maven.... øv... mine planer om nytårstøj er gået helt i vaske pga. det nu må jeg finde på noget andet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Masig

Kay skriver:

lydder ligesom mig... men vi er også kun et par dage fra hinanden jo

Ja det er jo det Meget rart at høre hvordan andre, som er lige langt, har det...

Anmeld

31. december 2011

Kay

Masig skriver:

Ja det er jo det Meget rart at høre hvordan andre, som er lige langt, har det...

ja rigtig dejligt

Anmeld

1. januar 2012

Masig

Kay skriver:

ja rigtig dejligt

Hvordan gik det med hunden? Vores er godt nok blevet bange for fyrværkeri... har han aldrig været, men for pokker hvor han rystede og slet ikke vidste hvor han skulle gøre af sig selv.. Stakkels vuffer... Må nok hellere lave noget nytårs-træning med ham næste år...

Anmeld

1. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Hvordan gik det med hunden? Vores er godt nok blevet bange for fyrværkeri... har han aldrig været, men for pokker hvor han rystede og slet ikke vidste hvor han skulle gøre af sig selv.. Stakkels vuffer... Må nok hellere lave noget nytårs-træning med ham næste år...

jamen hun tog det stille og roligt... hun sys ik det vat lige så sjovt da der blev tændt en enkelt bordbompe (mest for at se om hun ville reagere på det når hun nu ikke reagere på det uden for)

vi har en hundepark hvor der ikke ligger meget bebyggelse omkring lige ved hvor vi bord... og der var vi ude at gå med hende så hun kunne få tisset lidt kl. 22 og der sys hun det var skønt... ingen reaktion på fyrværkeriet overhoved...

rigtig synd at jeres hun ik reagerede godt på det

Anmeld

2. januar 2012

dola

Kay skriver:

nej det gør bare kvalmen værer at havde noget på der strammer om maven.... øv... mine planer om nytårstøj er gået helt i vaske pga. det nu må jeg finde på noget andet...

håber det gik, men jeg kan ellers stærkt anbefale en kjole og strømpebukser..

Og lige en fif jeg fik af mindejlige svigerinde, køb nogle giga strømpebukser og så vend røven om foran så er der plads til maven..

Anmeld

2. januar 2012

Masig

Kay skriver:

jamen hun tog det stille og roligt... hun sys ik det vat lige så sjovt da der blev tændt en enkelt bordbompe (mest for at se om hun ville reagere på det når hun nu ikke reagere på det uden for)

vi har en hundepark hvor der ikke ligger meget bebyggelse omkring lige ved hvor vi bord... og der var vi ude at gå med hende så hun kunne få tisset lidt kl. 22 og der sys hun det var skønt... ingen reaktion på fyrværkeriet overhoved...

rigtig synd at jeres hun ik reagerede godt på det

Det var da dejligt at hun ikke reagerede på det.. Bare fantastisk jo... Vores er total pattet altså, han var også virkelig nervøs igår fordi de stadig fyrede af der... Men det hjælper at kæresten er ved ham, det er som om han godt ved at manden i huset kan passe godt på ham... Så hunden passer på mig, og kæresten passer på hunden hehe... Jeg kan ikke berolige ham, men han faldt helt til ro da han fik lov at ligge og putte hos min kæreste... Og han kunne også sagtens gå tur med ham uden problemer.. Jeg kunne dårligt få ham ud og tisse i haven hehe....

Anmeld

2. januar 2012

Masig

dola skriver:

Og lige en fif jeg fik af mindejlige svigerinde, køb nogle giga strømpebukser og så vend røven om foran så er der plads til maven..

Hehe smart trick...

Anmeld

2. januar 2012

Kay

dola skriver:

tak for tippet... men jeg er så høj at jeg i forvejen skal havde giga strømpebukser for at benene er lange nok

jeg endte med at havde mine nye vente bukser på og så en guld kjole/tunika jeg havde købt inden jul... det blev fint nok

Anmeld

2. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Det var da dejligt at hun ikke reagerede på det.. Bare fantastisk jo... Vores er total pattet altså, han var også virkelig nervøs igår fordi de stadig fyrede af der... Men det hjælper at kæresten er ved ham, det er som om han godt ved at manden i huset kan passe godt på ham... Så hunden passer på mig, og kæresten passer på hunden hehe... Jeg kan ikke berolige ham, men han faldt helt til ro da han fik lov at ligge og putte hos min kæreste... Og han kunne også sagtens gå tur med ham uden problemer.. Jeg kunne dårligt få ham ud og tisse i haven hehe....

hihi ja det siger lidt om hvilken rangorden han mener i har der hjemme

her er det også kæresten der ligger højest... og jeg skal tit kæmpe med hende så hun ikke tror hun skal bestemme over mig.... og det er blevet værer efter jeg er blevet gravid... men sådan er det jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.