Kay skriver:
det med børn har vi prøvet og det gik bestemt ikke godt... hun er bange af store børn og hun knurer af små....
ik serlig smart... men vi træner meget med hende... så håber det går godt... hun er meget mere skadet end vi regnede med...
har du det også sådan on and off skidt??? altså nogle dage meget slemt og andre sådan ok...
Øv, det var ikke godt.. Men kan være det er noget andet når det er en af "flokken", altså jeres barn.. Bare husk, for Guds skyld, ikke at ignorere hende. Altså sørg for hun er med til alting, ligesom nu, husk at hun stadig er jeres "første barn"... Kender nogle der lavede den brøler at skubbe hunden væk hver gang barnet ville hen hvor hunden lå og det endte med at hunden snerrede af barnet til sidst, fordi barnet jo var skyld i den hele tiden blev tilsidesat...
Ja nogle dage mærker jeg næsten intet, en lille smule kvalme om morgenen, men ellers ingenting, og så har jeg dage hvor jeg har sindssygt kvalme, ondt i maven og uhnderlivet og ryggen, og ikke kan meget andet end at ligge på sofaen hele dagen... Er lidt spændt på hvordan det bliver at komme på arbejde her efter nytår... 
Anmeld