Meget luft i maven....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Moms

Kay skriver:

hvornår gik det over for dig???

Beklager, men det kan jeg ikke huske.

Jeg vil tro, det var omkring 4. måned......

Moms

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

FrkZier

Kay skriver:

hvorfor dælen får jeg så meget luft i maven nogle aftener???

kort efter jeg har spist... nogle gange imens jeg spiser bliver jeg vildt oppustet... og vi snakker så meget så ellers løse bukser ikke kan være lukkede... og at jeg kan mærke det præsser og gør lidt ondt op mod ribbenene... jeg ligner en der er i slutningen af min graviditet istedet for i starten....

sys det er voldsmt... ikke engang mine joggin bukser kan jeg være i... så i dag må kæresten gå aften tur alene med hunden... en tur vi plejer at gå sammen og som jeg nydder rigtig meget... øv! tror jeg skal havde købt mig nogle vente bukser.... sys bare det er tidligt når jeg kun er 8+2...

andre der også bliver meget oppustet???

jeg er 12+4 idag, og jeg har viiiiiirkelig meget luft i maven, sådan helt voldsomt meget - jeg prutter som en sindsyg :p

tror det er meget normalt, det gælder bare om at vente på det går over hehe..

Anmeld

29. december 2011

Kay

Moms skriver:

Beklager, men det kan jeg ikke huske.

Jeg vil tro, det var omkring 4. måned......

Moms

oki... tak

Anmeld

29. december 2011

Kay

k skriver:

jeg er 12+4 idag, og jeg har viiiiiirkelig meget luft i maven, sådan helt voldsomt meget - jeg prutter som en sindsyg :p

tror det er meget normalt, det gælder bare om at vente på det går over hehe..

jo men et er at prutte og bøvse.... min mave puster sig op som en ballon og jeg kan ikke havde bukser på.... er nød til at havde kjole på hvis vi har gæster eller ikke er hjemme og spise... for tror seriøst knappen springer...

det ser helt syrealistisk ud... ligesom om der re nogle der puster mig op... man kan se den vokse...  

lidt pinligt at sidde på resturant eller være sammen med folk der ikke ved det endnu.... vi har måtte fortælle det til nogle stykker på den bekostning....

Anmeld

29. december 2011

Ha ha... Ja, det kan jeg også godt huske!! Man føler sig som sådan en spærreballon!!

Det gik heldigvis over igen. Tror det varede omkring 3-4mdr.

Man er nu bare sådan en charmebøf, som gravid!! Bare vent til du får hæmorider, og sorte hår op af maven!!!

Anmeld

29. december 2011

Chalala85

Kay skriver:

ja det brokker kæresten sig så også over  

hihi du kan ikke gøre noget ved det Det ændre sig snart, men irriterende er det

Anmeld

29. december 2011

Kay

Tilmeldt skriver:

Ha ha... Ja, det kan jeg også godt huske!! Man føler sig som sådan en spærreballon!!

Det gik heldigvis over igen. Tror det varede omkring 3-4mdr.

Man er nu bare sådan en charmebøf, som gravid!! Bare vent til du får hæmorider, og sorte hår op af maven!!!

og så sidder man tilbage og tænker... hvad er det lige vi udsætter os selv for....

men heldigvis går det jo over igen....

Anmeld

29. december 2011

Kay

Chalala85 skriver:

hihi du kan ikke gøre noget ved det Det ændre sig snart, men irriterende er det

jeps... er heldigvis blevet god til at gøre det lydløst... hihi... han sys nemlig ik det var så scarmerende når vi lå og nussede... næsten ik til at forstå...

Anmeld

29. december 2011

Nattøs

hehe jeg har også en del luft i maven om aften

Anmeld

30. december 2011

Masig

Jeg har det på samme måde... der er ikke rigtig noget om morgenen, men om aftenen har jeg virkelig en badebold i maven og jeg får også tit rigtig ondt fordi der er så meget luft i maven.. Prutter og bøvser helt vildt, og maven/tarmene siger de frygteligste lyde hehe... det er jo bare voldsomt charmerende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.