Meget luft i maven....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

NJN

Kan godt se der har været meget snak udenom emnet i den her tråd nu.. 

Men jeg vil bare lige sige, at jeg altså gennem hele min graviditet og  særligt da jeg kom et stykke længere hen døjet med luft i maven.. Det er vildt som jeg kan prutte, og det er hele dagen hele tiden! 

Så du er absolut ikke den eneste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Masig

Kay skriver:

hihi ja det siger lidt om hvilken rangorden han mener i har der hjemme

her er det også kæresten der ligger højest... og jeg skal tit kæmpe med hende så hun ikke tror hun skal bestemme over mig.... og det er blevet værer efter jeg er blevet gravid... men sådan er det jo...

Ja men det kommer emget an på i hvilke situationer... For hvis kæresten er alene hjemme med ham, eller hvis jeg går min vej så går han og leder efter mig og venter på mig ved døren og sådan... Så han er ekstremt mor-pattet sådan generelt. Men når han er bange er det åbenbart far der er bedst... Tror godt de ved at manden er den stærke og er beskytteren, mens mor er omsorg og pleje hehe...

Anmeld

2. januar 2012

Kay

NJN skriver:

Kan godt se der har været meget snak udenom emnet i den her tråd nu.. 

Men jeg vil bare lige sige, at jeg altså gennem hele min graviditet og  særligt da jeg kom et stykke længere hen døjet med luft i maven.. Det er vildt som jeg kan prutte, og det er hele dagen hele tiden! 

Så du er absolut ikke den eneste.

ja den er vist gået lidt af sporet

men tak... det er dejligt at vide jeg ikke er alene

Anmeld

2. januar 2012

Kay

Masig skriver:

Ja men det kommer emget an på i hvilke situationer... For hvis kæresten er alene hjemme med ham, eller hvis jeg går min vej så går han og leder efter mig og venter på mig ved døren og sådan... Så han er ekstremt mor-pattet sådan generelt. Men når han er bange er det åbenbart far der er bedst... Tror godt de ved at manden er den stærke og er beskytteren, mens mor er omsorg og pleje hehe...

ja det kan de helt sikkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.