Meget luft i maven....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

39.757 visninger
53 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2011

Kay

hvorfor dælen får jeg så meget luft i maven nogle aftener???

kort efter jeg har spist... nogle gange imens jeg spiser bliver jeg vildt oppustet... og vi snakker så meget så ellers løse bukser ikke kan være lukkede... og at jeg kan mærke det præsser og gør lidt ondt op mod ribbenene... jeg ligner en der er i slutningen af min graviditet istedet for i starten....

sys det er voldsmt... ikke engang mine joggin bukser kan jeg være i... så i dag må kæresten gå aften tur alene med hunden... en tur vi plejer at gå sammen og som jeg nydder rigtig meget... øv! tror jeg skal havde købt mig nogle vente bukser.... sys bare det er tidligt når jeg kun er 8+2...

andre der også bliver meget oppustet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Kay

28. december 2011

pemiro

Kay skriver:

hvorfor dælen får jeg så meget luft i maven nogle aftener???

kort efter jeg har spist... nogle gange imens jeg spiser bliver jeg vildt oppustet... og vi snakker så meget så ellers løse bukser ikke kan være lukkede... og at jeg kan mærke det præsser og gør lidt ondt op mod ribbenene... jeg ligner en der er i slutningen af min graviditet istedet for i starten....

sys det er voldsmt... ikke engang mine joggin bukser kan jeg være i... så i dag må kæresten gå aften tur alene med hunden... en tur vi plejer at gå sammen og som jeg nydder rigtig meget... øv! tror jeg skal havde købt mig nogle vente bukser.... sys bare det er tidligt når jeg kun er 8+2...

andre der også bliver meget oppustet???

Jeg måtte i ventebukser på det tidspunkt du er i nu, netop pga oppustethed..
Det faldt ved ca 13. Uge og nu er det kun maven der vokser pga bebs. Og jeg føler mig slet ikke tyk på samme måde som man gør når man er oppustet.. (er 17+0 nu)

Anmeld

28. december 2011

Chalala85

Jeg havde det også, har aldrig bøvset og pruttet så meget Det er helt normalt

Anmeld

28. december 2011

Kay

pemiro skriver:

Jeg måtte i ventebukser på det tidspunkt du er i nu, netop pga oppustethed..
Det faldt ved ca 13. Uge og nu er det kun maven der vokser pga bebs. Og jeg føler mig slet ikke tyk på samme måde som man gør når man er oppustet.. (er 17+0 nu)

ok så jeg behøver ik føle det er meget tidligt....

Anmeld

28. december 2011

Kay

Chalala85 skriver:

Jeg havde det også, har aldrig bøvset og pruttet så meget Det er helt normalt

ja det brokker kæresten sig så også over  

Anmeld

28. december 2011

JH12

Jeg havde allerede fra tidlig i graviditen meget luft i maven, og kommer det ikke ud, får jeg utrolig ondt i maven, så jeg prutter og bøvser meget, heldigvis synes kæresten det er helt ok, efter som jeg normalt aldrig ville gøre det, ihvertfald ikke i det omfang, så ingen tvivl om det er graviditen der spiller ind..  og synes faktisk det er værre når jeg spiser..

Anmeld

29. december 2011

Kay

Joyce skriver:

Jeg havde allerede fra tidlig i graviditen meget luft i maven, og kommer det ikke ud, får jeg utrolig ondt i maven, så jeg prutter og bøvser meget, heldigvis synes kæresten det er helt ok, efter som jeg normalt aldrig ville gøre det, ihvertfald ikke i det omfang, så ingen tvivl om det er graviditen der spiller ind..  og synes faktisk det er værre når jeg spiser..

jeg har også genneralt luft i maven hele dagen... men nogle dage efter aftensmad bliver det virkelig slemt... det er så man kan mærke og se maven vokse til mere end dobbel størrelse... jeg føler mig lidt som en luftballon... det kunne være jeg skulle prøve at tage et biled næste gang...

Anmeld

29. december 2011

Moms

Det er meget almindeligt også meget tidligt i graviditeten.

Jeg måtte også ud og købe ventebukser inden fosteret nærmest var 1 cm.

Trøst dig med, at det går over igen :-)

God graviditet.

Moms

Anmeld

29. december 2011

Kay

Moms skriver:

Det er meget almindeligt også meget tidligt i graviditeten.

Jeg måtte også ud og købe ventebukser inden fosteret nærmest var 1 cm.

Trøst dig med, at det går over igen :-)

God graviditet.

Moms

hvornår gik det over for dig???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.