"vil ha min udd. først så jeg kan forsørge mit barn 100%'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Frk-Lotusblomst

Dianaaa skriver:

jeg syntes også det er latterligt !

folk skal bare holde snut !  udd. eller ej, så længe barnet får en masse kærlighed og ikke mangler noget så går det jo nok  

folk er sgu da også så hysteriske med alting idag

hvad med børn der har forældre som er arbejdsnarkomaner , ja undskyld mig

Haha det siger du ikke..
Ja mudderkastning er der nok af.. Og synes nu nok jeg kan finde værre tilfælde end folk der ikke ahr en udd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Carl-Emil's mor

Dianaaa skriver:

helt iorden.  der skal være plads til alles mening

jeg har absolut også tænkt mig at komme videre ''herfra'' vil da gerne have en udd.  det er bare det at jeg har valgt at få barn INDEN udd. folk øffer sådan om. men det er nu engang mit valg og det er jeg glad for

Var du min datter ville jeg også kommenterer det men det er jo igen det med folk er forskellige har da også flere veninder der ikke har udd men de har en grund udd at bygge videre på også er det bare nemmere at have noget at falde tilbage på hvis man skulle få lyst til det

Anmeld

28. december 2011

Mira0911

Dianaaa skriver:

folk har dælme for travlt nogengange !

Ja det må man sige!

Anmeld

28. december 2011

Dianaaa

Frk-Lotusblomst skriver:

Haha det siger du ikke..
Ja mudderkastning er der nok af.. Og synes nu nok jeg kan finde værre tilfælde end folk der ikke ahr en udd.

ville nu heller ikke så meget med dette indlæg , for som du siger så findes der værre tilfælde end lige at mangle en udd. det er heldigvis noget man kan ''rette'' op på

Anmeld

28. december 2011

Frk-Lotusblomst

Dianaaa skriver:

ville nu heller ikke så meget med dette indlæg , for som du siger så findes der værre tilfælde end lige at mangle en udd. det er heldigvis noget man kan ''rette'' op på

Ja det kan man. og herre gud da det er sku da ikke jordens undergang.
VI ved vel alle sammen hvor mange ufaglærte der er i vores forældres generation og de ahrsku da klaret sig møj godt.
Uddannelser er der nok af og masser af tid og mulighed for at få taget en om man er 19, 25 eller 40. Med eller uden børn..

Anmeld

28. december 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Dianaaa skriver:

helt iorden.  der skal være plads til alles mening

jeg har absolut også tænkt mig at komme videre ''herfra'' vil da gerne have en udd.  det er bare det at jeg har valgt at få barn INDEN udd. folk øffer sådan om. men det er nu engang mit valg og det er jeg glad for

Men nu skrev du det som om, din bekendte bare har sagt, at HUN vil have sin uddannelse først - og ikke, som om hun direkte kritiserede dit valg. - Og hun HAR jo ret omkring det med forsørgelsen for manges vedkommende - altså, at mange uden uddannelse ikke selv kan forsørge deres børn, men må lade det offentlige finansiere deres valg.

Jeg synes da, det er en ærlig sag selv at ville betale for sin familie - og hvis tonen er blevet skarpere omkring dette, så skyldes det jo nok, at det er en dårlig forretning for staten at have for mange på overførselsindkomst.

Anmeld

28. december 2011

Dianaaa

Mor og meget mere skriver:

Husk nu, at kommentaren gik på dét selv at kunne forsørge sit barn - og ikke på, om man har kærlighed og omsorg nok at give af. Det gælder jo trods alt for en del - langt fra alle! -  der får børn før uddannelse, at de modtager kontanthjælp eller lignende og dermed ikke selv forsørger deres barn - og det var vel bare dét, din bekendte ikke ønskede.

hun mente direkte at man ikke kunne være en god forældre uden en udd. i det hele taget, og DET er noget vrøvl.   men jeg vil da give folk ret at det er da bedre med en udd. det er da også det jeg ønsker, men der er en grund til alting

Anmeld

28. december 2011

Dianaaa

Mor og meget mere skriver:

Men nu skrev du det som om, din bekendte bare har sagt, at HUN vil have sin uddannelse først - og ikke, som om hun direkte kritiserede dit valg. - Og hun HAR jo ret omkring det med forsørgelsen for manges vedkommende - altså, at mange uden uddannelse ikke selv kan forsørge deres børn, men må lade det offentlige finansiere deres valg.

Jeg synes da, det er en ærlig sag selv at ville betale for sin familie - og hvis tonen er blevet skarpere omkring dette, så skyldes det jo nok, at det er en dårlig forretning for staten at have for mange på overførselsindkomst.

du har ret i det du siger MEN...

det jeg ville sige var bare at man ikke er en dårlig forældre fordi mangler en udd. det var bare det, og intet andet

Anmeld

28. december 2011

Wimmie

Dianaaa skriver:

ja sådan sagde en bekendt til mig idag..

okay så nu mener folk man skal have en uddannelse for at kunne forsørge sit barn 100% ..haha ej nu må jeg altså le, ja det ville da være bedst med en uddannelse uden tvivl!, men det kan jeg altid nå ! min søn mangler intet han får mad og en ren ble på hver dag og ikke mindst har han en mor og en far der elsker og forguder ham, så er man da en heldig baby !

tjae ville bare ud med det

ha en fortsat god aften folkens

Jeg har endnu ikke taget en uddannelse - gad vide hvor mange procent jeg forsørger mit barn med et fuldtidsjob 

Anmeld

28. december 2011

Dianaaa

Wimmie skriver:

Jeg har endnu ikke taget en uddannelse - gad vide hvor mange procent jeg forsørger mit barn med et fuldtidsjob 

uuh det må guderne vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.