vis din efter graviditets mave!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Zelinasmor

Debatpige skriver:

wow du er kommet flot igen 

Tusind tak  Tog ellers 21kg på og vejer 80,5 nu. Så det er lige i overkanten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Vores kærlighedsbarn

Mira0911 skriver:

Det er 3 måneder siden jeg har født, og ligner stadig en der er gravid... Dette er efter 2 graviditer... Ses godt nok fra siden af sådan ca... 

Okay, det tager nok noget tid før det lægger sig så  men synes ikke det ser slemt ud efter 2 graviditer når det kun er 3 mdr siden! 

Anmeld

25. december 2011

lycly

Debatpige skriver:

utroligt at den kan være så flad så! har du så spist sundt osv=

På ingen måde, men min mave var heller ikke særlig stor da jeg var gravid, og tog kun 7 kg på i alt. Så det var hurtigt tabt igen

Anmeld

25. december 2011

Kvindemin

LunaLykke skriver:

Her er min mave godt 5 måneder efter jeg fødte min datter. Har absolut ingen øvelser lavet what so ever. Så den er stadig lidt blæver agtig

Ej gud, jeg kiggede lige en ekstra gang. Det er som at se min

Anmeld

25. december 2011

Vores kærlighedsbarn

Frøken J. skriver:

Ja, ikke et kønt syn! Beklager 7 uger efter. Jeg var ikke en af de heldige, som fik en smækker flad mave kort efter!

synes ikke den er slem! den er faktisk ret flad, og din hænger ikke  der er nok heller ikk mange der går helt tilbage til slimfit efter en graviditet, de fleste har nok lidt 

Anmeld

25. december 2011

Mira0911

Debatpige skriver:

Okay, det tager nok noget tid før det lægger sig så  men synes ikke det ser slemt ud efter 2 graviditer når det kun er 3 mdr siden! 

Det skal nu nok gå... Jeg må først begynde at træne, når jeg kan finde ud af at knibe, så jeg bestemmer selv hvor længe der går før jeg kan komme igang med at træne... 

Det er bare lige med at huske at knibe, det er jeg sørme ikke særlig god til... 

Anmeld

25. december 2011

Vores kærlighedsbarn

merichs skriver:

Det er 14½ mdr siden jeg fødte og har stadig lidt topmave, men mangler også stadig at smide 8 kg (tog 31 kg på)

Tager dte så længe at tabe graviditets maven? 

Anmeld

25. december 2011

Vores kærlighedsbarn

xoxotasha skriver:

Tusind tak  Tog ellers 21kg på og vejer 80,5 nu. Så det er lige i overkanten

wow, du ligner en på de små 60 kilo!  du heldig at have fået sådan en smuk mave efter

Anmeld

25. december 2011

Frøken J.

Debatpige skriver:

synes ikke den er slem! den er faktisk ret flad, og din hænger ikke  der er nok heller ikk mange der går helt tilbage til slimfit efter en graviditet, de fleste har nok lidt 

Du har nok ret Men der er lidt hænge. Altså den er rimelig blævret, så uanset hvad jeg har på, presser det ind i maven og deler den i 2. Mega træls! Her er lige et fra siden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. december 2011

Vores kærlighedsbarn

LunaLykke skriver:

På ingen måde, men min mave var heller ikke særlig stor da jeg var gravid, og tog kun 7 kg på i alt. Så det var hurtigt tabt igen

Ja okay, der er jo nogle der er skabt til at være gravid og du må være en af dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.