Mille.mulle skriver:
Først og fremmest tillykke med din graviditet
For det andet....der er flere piger derude som din brors kæreste! Jeg kender desværre selv en af dem, men hun gik hele vejen....
kæresten måtte ikke komme med til læge, for det var pinligt når hun skulle undersøges, - lægen havde sendt hende til akut scanning, derfor kom han ikke med til den 1. og hun havde været på nette og finde nogle scanings billeder!
Hun købte en graviditetsmave på nette, og kæresten måtte ikke rører eller se hende nøgen, for det var ubehageligt nu hun var gravid,
En veninde havdet været med hende til 2 scaning og igen var der billeder.....printet fra nettet.
Hun gik så langt at de kørte på sygehuset, fordi hun skulle sættes igang troede kæresten, men da de kom derned og ind på en stue, rev hun den falske mave ud!!!
Hvis ikke det er sindsygt - så ved jeg ikke hvad det er!
Hun blev tilbudt noget psykolog hjælp og det gjorde han også, og han afsluttet forholdet på stedet.
Men vi mødte ham dagen inden alt dette skete, og han var så glad for nu skulle han endelig være far, også til en dreng.....og ham og hans mor havde været ude og købe barnevogn og en masse andre ting, så han glædet sig helt vildt....også sker det her for ham
Så det er kun godt du er så obs på om det passer pga den bror, ville være forfærdelig synd for ham, hvis det hele bare er en løgn.....
Håber I får en rigtig glædelig jul på trods af det hele
Hold da op en historie.
Jeg har selv hørt tre tøser opdigte de var gravide
1 i folkeskolen som var en stor løstløgner og som manglede opmærksomheden.
2. en eks kærestes eks, som lige pludselig en aften ringet og fortalte hun mente hun var gravid. Men havde taget flere test som havde vist nej. Men efter et læge besøg var hun altså gravid, når jeg troede ikke på hende og forlangte at min kæreste tog med til lægen. Hun troede at man kunne købe en vandra jounal i babysam hehe. han tog med og hun var selvfølgelig ikke gravid.
3. en anden eks kærestes eks, ringet også en dag og sagde at han skulle være far. og hun forsøgte virkelig at få ham overbevist om dette. Men der var hans søster klog og kørte med ham ud til hende, forlangte at hun tog en test imens hun kiggede på at hun tog den. Den var selvfølgelig negativ. men dum som han var, fandt han tilbage til hende og i dag har han en datter på vist 4 år og moren døde da barnet var en månede gammel af en blop prop efter for mange stoffer. barnet var i pleje sidst jeg hørte om det.
Jeg fatter simpelthen ikke at de piger kan få sig selv til det. Min kæreste så begge mine teste
han har ikke været med til lægen, da jeg ikke synes det var nødvendigt. Han har tydeligt kunne se på mig at jeg er gravid
har kastet rigtigt meget op, tabt mig 8 kg imens og er kun i uge 10 (11 på tirsdag) jeg har fået vandra journalen og er nu kaldt ind til nf og jordmoder som han selvfølgelig skal med til