snyder hun vores familie?! -indviklet + laaangt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Mille.mulle

Først og fremmest tillykke med din graviditet

For det andet....der er flere piger derude som din brors kæreste! Jeg kender desværre selv en af dem, men hun gik hele vejen....

kæresten måtte ikke komme med til læge, for det var pinligt når hun skulle undersøges, - lægen havde sendt hende til akut scanning, derfor kom han ikke med til den 1. og hun havde været på nette og finde nogle scanings billeder!

Hun købte en graviditetsmave på nette, og kæresten måtte ikke rører eller se hende nøgen, for det var ubehageligt nu hun var gravid,

En veninde havdet været med hende til 2 scaning og igen var der billeder.....printet fra nettet.

Hun gik så langt at de kørte på sygehuset, fordi hun skulle sættes igang troede kæresten, men da de kom derned og ind på en stue, rev hun den falske mave ud!!!

Hvis ikke det er sindsygt - så ved jeg ikke hvad det er!

Hun blev tilbudt noget psykolog hjælp og det gjorde han også, og han afsluttet forholdet på stedet.

Men vi mødte ham dagen inden alt dette skete, og han var så glad for nu skulle han endelig være far, også til en dreng.....og ham og hans mor havde været ude og købe barnevogn og en masse andre ting, så han glædet sig helt vildt....også sker det her for ham 

Så det er kun godt du er så obs på om det passer pga den bror, ville være forfærdelig synd for ham, hvis det hele bare er en løgn.....

Håber I får en rigtig glædelig jul på trods af det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Nattøs

Mille.mulle skriver:

For det andet....der er flere piger derude som din brors kæreste! Jeg kender desværre selv en af dem, men hun gik hele vejen....

kæresten måtte ikke komme med til læge, for det var pinligt når hun skulle undersøges, - lægen havde sendt hende til akut scanning, derfor kom han ikke med til den 1. og hun havde været på nette og finde nogle scanings billeder!

Hun købte en graviditetsmave på nette, og kæresten måtte ikke rører eller se hende nøgen, for det var ubehageligt nu hun var gravid,

En veninde havdet været med hende til 2 scaning og igen var der billeder.....printet fra nettet.

Hun gik så langt at de kørte på sygehuset, fordi hun skulle sættes igang troede kæresten, men da de kom derned og ind på en stue, rev hun den falske mave ud!!!

Hun blev tilbudt noget psykolog hjælp og det gjorde han også, og han afsluttet forholdet på stedet.

Men vi mødte ham dagen inden alt dette skete, og han var så glad for nu skulle han endelig være far, også til en dreng.....og ham og hans mor havde været ude og købe barnevogn og en masse andre ting, så han glædet sig helt vildt....også sker det her for ham 

Så det er kun godt du er så obs på om det passer pga den bror, ville være forfærdelig synd for ham, hvis det hele bare er en løgn.....

Hold da op en historie. 

Jeg har selv hørt tre tøser opdigte de var gravide

1 i folkeskolen som var en stor løstløgner og som manglede opmærksomheden. 

2. en eks kærestes eks, som lige pludselig en aften ringet og fortalte hun mente hun var gravid. Men havde taget flere test som havde vist nej. Men efter et læge besøg var hun altså gravid, når jeg troede ikke på hende og forlangte at min kæreste tog med til lægen. Hun troede at man kunne købe en vandra jounal i babysam hehe. han tog med og hun var selvfølgelig ikke gravid. 

3. en anden eks kærestes eks, ringet også en dag og sagde at han skulle være far. og hun forsøgte virkelig at få ham overbevist om dette. Men der var hans søster klog og kørte med ham ud til hende, forlangte at hun tog en test imens hun kiggede på at hun tog den. Den var selvfølgelig negativ. men dum som han var, fandt han tilbage til hende og i dag har han en datter på vist 4 år og moren døde da barnet var en månede gammel af en blop prop  efter for mange stoffer. barnet var i pleje sidst jeg hørte om det. 

Jeg fatter simpelthen ikke at de piger kan få sig selv til det. Min kæreste så begge mine teste han har ikke været med til lægen, da jeg ikke synes det var nødvendigt. Han har tydeligt kunne se på mig at jeg er gravid har kastet rigtigt meget op, tabt mig 8 kg imens og er kun i uge 10 (11 på tirsdag) jeg har fået vandra journalen og er nu kaldt ind til nf og jordmoder som han selvfølgelig skal med til

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Mille.mulle skriver:

hooold da helt magle.. hvor forfærdeligt - hvor synd for ham altså..

hvad gjorde hun så da hun kom ind på hospitalet og fjernede maven??

håber virkelig ikke hun køre den så langt ud!

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

Hold da op en historie. 

Jeg har selv hørt tre tøser opdigte de var gravide

1 i folkeskolen som var en stor løstløgner og som manglede opmærksomheden. 

2. en eks kærestes eks, som lige pludselig en aften ringet og fortalte hun mente hun var gravid. Men havde taget flere test som havde vist nej. Men efter et læge besøg var hun altså gravid, når jeg troede ikke på hende og forlangte at min kæreste tog med til lægen. Hun troede at man kunne købe en vandra jounal i babysam hehe. han tog med og hun var selvfølgelig ikke gravid. 

3. en anden eks kærestes eks, ringet også en dag og sagde at han skulle være far. og hun forsøgte virkelig at få ham overbevist om dette. Men der var hans søster klog og kørte med ham ud til hende, forlangte at hun tog en test imens hun kiggede på at hun tog den. Den var selvfølgelig negativ. men dum som han var, fandt han tilbage til hende og i dag har han en datter på vist 4 år og moren døde da barnet var en månede gammel af en blop prop  efter for mange stoffer. barnet var i pleje sidst jeg hørte om det. 

Jeg fatter simpelthen ikke at de piger kan få sig selv til det. Min kæreste så begge mine teste han har ikke været med til lægen, da jeg ikke synes det var nødvendigt. Han har tydeligt kunne se på mig at jeg er gravid har kastet rigtigt meget op, tabt mig 8 kg imens og er kun i uge 10 (11 på tirsdag) jeg har fået vandra journalen og er nu kaldt ind til nf og jordmoder som han selvfølgelig skal med til

ja min kærestes eks kæreste havde to søstre hvor den ene blev gravid, og så skreg den anden bare OGSÅ MIG! da søster 1 ligesom annoncerede sin graviditet, og hun var slet ikke gravid - der vidste kæresten så dog godt det var løgn, og fik hende så HELDIGVIS også presset til at indrømme overfor familien at det var løgn efter en 2 måneders tid..

bare forfærdeligt nogen har det behov

Anmeld

24. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu har jeg ik læst Alle indlæg, og har nok ik nogen endelig holdning til om hun er gravid eller ej! Det er da trist hvis det bare er noget hun finder på. Under alle omstændigheder lyder hun som en som har brug for hjælp! Nu til det jeg lige ville sige... Normalt er første læge besøg jo først i uge 8, hvor man bliver indstillet til scaning. Vi fik først tid til NF 14 dage før vi sku afsted og ku derfor heller ik sige nogen fast dato inden. Ka derfor hun ik har ku svare på spørgsmål osv?? Men stort tillykke med din graviditet! Vh stine

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg snakkede lidt med hende igår, og prøvede sådan lidt at få nogen detaljer om nogen firskellige ting ud af hende, og mange af tingene passer slet ikke sammen!

- hun sagde hun havde fået foretaget en fostervandsprøve da hun var ved lægen (og var 3 uger henne) og at denne forstervandsprøve var blevet foretaget via en gynækologisk undersøgelse hvor han var gået 'op i hende' og havde taget noget af fostervandet.. så vidt jeg ved jeg det ikke sådan en fostervandsprøve foregår, og det er farligt for fosterert at foretage en før uge 13.

hun snakkede også om jordmoder osv og sagde at hun havde fået lov til selv at vælge sin jordmoder, hvor hun så sagde hun ville have sin veninde (der var blevet færdig uddannet i august) - det synes jeg personligt er lidt mærkeligt, jeg ville aaaaldrig have min veninde til at skulle være min jordmoder..

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

det vil jeg glæde mig til at læse.. Håber det går godt. 

herfra og held og lykke...

Jeg snakkede lidt med hende igår, og prøvede sådan lidt at få nogen detaljer om nogen firskellige ting ud af hende, og mange af tingene passer slet ikke sammen!

- hun sagde hun havde fået foretaget en fostervandsprøve da hun var ved lægen (og var 3 uger henne) og at denne forstervandsprøve var blevet foretaget via en gynækologisk undersøgelse hvor han var gået 'op i hende' og havde taget noget af fostervandet.. så vidt jeg ved jeg det ikke sådan en fostervandsprøve foregår, og det er farligt for fosterert at foretage en før uge 13.

hun snakkede også om jordmoder osv og sagde at hun havde fået lov til selv at vælge sin jordmoder, hvor hun så sagde hun ville have sin veninde (der var blevet færdig uddannet i august) - det synes jeg personligt er lidt mærkeligt, jeg ville aaaaldrig have min veninde til at skulle være min jordmoder..

Anmeld

25. december 2011

louise8723

Anonym skriver:

Det er helt sikkert en stor løgn..

For det første er det sjældent at man kan teste positiv i uge 3 da det gerne er der ægget sætter sig fast..

En fostervandsprøver i uge 3? Der er der ikke engang dannet fostervand.. Og hvad skulle hun dog have sådan en prøve for allerede.

Og det med jordmoderen får man altså ikke bare lige lov til

Anmeld

25. december 2011

TNBC

Anonym skriver:

Så er h un f uld af løgn. H un har vist ikke læst på lektien. 

hvorfor sk ulle h un  en fostervands prøve når h un 3 uger henne? 

Jeg ved ikke om man selv kan vælge sin jordmoder, det kan godt være man kan, men en der lige er blevet  udannet?

Anmeld

25. december 2011

GryHSB

Father skriver:

Hvorfor er det overhovedet vigtigt om hun er gravid eller ej? Pigen har en sygdom, ADHD, der gør, at hendes adfærd er anderledes end "normal" adfærd. Så nej hun er ikke "drama queen"- hun har en sygdom.

Hvorfor koncentrerer du dig ikke bare om din egen graviditet? Hvis hun har løjet, finder i vel tids nok ud af det.

Adhd er et handicap, ikke i en sygdom, du kan helbredes fra. Og man er ikke dramaqueen fordi man har en opmæksomhedsforstyrrelse. Det er vist noget lidt mere personlighedsorienteret

Konfronter hende med jeres problem. Evt. ved at bede om at se journalen, eller spørg hende direkte om hun er bange for at blive ekskluderet. Man kan jo tillade sig at spørge om alt, hvis bare man gør det på en pæn måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.