snyder hun vores familie?! -indviklet + laaangt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Anonym trådstarter

MaleneJensen skriver:

Åhh hvor træls Det kunne da godt tyde på noget konkurrence og jalouxi fra hende af..

Da jeg var gravid var min moster og veninde også gravide og jeg følte også der de skulle konkurrer med hvos stor den bette var, hvor meget man havde tagert på og hvor meget man kunne se på en.. Og selv nu hvor min pige er 10 måneder og min mosters ca 7 måneder konkurrere hun stadig og min veninde som har en pige på 6måneder konkurrere også, det da så træls man ikke bare kan nyde hinanden graviditeter og børn istedet for det konkurrense..

ja fordi jeg synes da bare det er hyggeligt man ligesom har en at "følges" med osv, jeg ser det slet ikke som en konkurrence som hun gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

TNBC

Anonym skriver:

hvis hun sku have termin der d. 14/9 ville hun jo kun være 2 uger henne ca.. og synes også bare det var viiirkelig mærkeligt at hun offentlig gjorde det på facebook, ikke noget med at fortælle det til sin kæreste, forældre eller noget som helst først

nej du ville i hvert fald fortælle familien før du sætter det på facebook. alt andet er forkert.

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

puhh ha da da da da en omgang

men helt ærligt, tal sammen allesammen (uden hende) og så find en stille og rolig mellemvej så at i alle kan "holde" hende ud

hvis din bror elsker hende så er det jo det, alle familier har et skørt indlæg  og hun har tydeligt ikke kunne takle at være den udenfor, lad hende være og hende "graviditet" og lad det gå i glemmebogen, der kommer jo nok mere der skal i glemmebogen men sådan er livet jo

smil af det og kom videre med dit liv, hun har vist nok at kæmpe med selv uden at blive udstillet som løgner og diva

i ønskes en god og dejlig jul

jeg synes bare slet ikke det er fair over for min bror hvis hun fortæller ham han skal være far, og han slet ikke skal være det. synes det er rigtigrigtig synd for ham. og så synes jeg også det er super synd for hende hun har et behov for at gøre ompærksom på sig selv på den måde

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

nej du ville i hvert fald fortælle familien før du sætter det på facebook. alt andet er forkert.

ja fuuldstændig min tanke.. da jeg så det på facebook ringede jeg bare med det samme til min moar for at høre om hun vidste noget, eller nogen vidste noget for det kunne jo godt bare være mig der ikke hadve hørt om det - men næh nej, INGEN vidste det

Anmeld

23. december 2011

MaleneJensen

Anonym skriver:

ja fordi jeg synes da bare det er hyggeligt man ligesom har en at "følges" med osv, jeg ser det slet ikke som en konkurrence som hun gør

ja det er nemlig rigtig hyggeligt man kan gå og snakke om graviditeten sammen...

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

MaleneJensen skriver:

ja det er nemlig rigtig hyggeligt man kan gå og snakke om graviditeten sammen...

det da altid noget der stadig er nogen der kan hygge sig med det, og ikke gør det til en konkurrence

Anmeld

23. december 2011

millesofie

Anonym skriver:

jeg synes bare slet ikke det er fair over for min bror hvis hun fortæller ham han skal være far, og han slet ikke skal være det. synes det er rigtigrigtig synd for ham. og så synes jeg også det er super synd for hende hun har et behov for at gøre ompærksom på sig selv på den måde

det er synd for din bror, men elsker han hende må han jo finde sig i hende.

når først hun rigtigt er gravid er han jo ikke itvivl for så kommer der scanninger og læge besøg jordmor osv

så han må jo finde ud af med sig selv hvad han vil

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

det er synd for din bror, men elsker han hende må han jo finde sig i hende.

når først hun rigtigt er gravid er han jo ikke itvivl for så kommer der scanninger og læge besøg jordmor osv

så han må jo finde ud af med sig selv hvad han vil

jeg tror bestemt han elsker hende! tror bare heller ikke rigtig han selv ved hvordan han skal forholde sig til det hele. men tror bare vi må se tiden an og ser hvad der sker, og hvad hun siger osv. det bare pisse svært synes jeg, man vil egentlig bare gerne have det afklaret..

Anmeld

23. december 2011

MaleneJensen

Anonym skriver:

det da altid noget der stadig er nogen der kan hygge sig med det, og ikke gør det til en konkurrence

Ja hehee

Anmeld

23. december 2011

TNBC

Anonym skriver:

ja fuuldstændig min tanke.. da jeg så det på facebook ringede jeg bare med det samme til min moar for at høre om hun vidste noget, eller nogen vidste noget for det kunne jo godt bare være mig der ikke hadve hørt om det - men næh nej, INGEN vidste det

I er nød til at finde ud af sandheden. 

og hvis hun så virkelig er gravid og finder ud af I troede at hun løj, bliver hun nok sur, men så må I fortælle hende hvorfor I havde det på den måde. 

Hvis hun ikke er gravid, så luk hende ikke ud, men fortæl hende at hun ikke behøver at være gravid eller noget andet, for at være en del af en familie. Hun føler nok lidt, af når du bliver mor vil hun måske blive skubbet lidt ud, fordi hun ikke er så intressant som et barn er. Jeg tror at hun har en frygt for at blive smidt væk og glemt. Jeg tror at hun er bange, og hun så gør og siger dumme ting. Og det er nød til at stoppe, før hun ødelægger sig selv.

Men I er nød til at finde ud af hvad der sker med hende. Om hun lyver eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.