Hej allesammen 
situationen er den at jeg er gravid(YAY)! - det har hele familien jo så selvfølgelig fået afvide, jeg er 20 år gammel og har en halvstorebror på 23 der har en kæreste på 19. et par uger efter jeg havde offentliggjort min graviditet, hvor jeg i de uger havde fået meget opmærksomhed fra familiens side og de alle var super glade, offentlig gjorde min brors kæreste så at hun også er gravid - tillykke til hende!! 
Jeg har så gået med den her følelse af.. hmmm er du nu også det? - og har følt mig som det dårligste menneske i verden for at tænke det om en pige jeg faktisk holder rigtig meget af. men sagen er den, hun er den største dramaqueen i verden, meeeeget opmærksomhedskrævende og har bragende ADHD (min bror har det også dog ikke så voldsomt som hende).
hun er vokset op under nogen omstændigheder der har gjort hun har måtte blive voksen rigtig hurtigt - dermed ikke sagt hun er moden, fordi det er hun ikke. hvis i forstår hvad jeg mener? s:
når men sagen er den, at jeg havde min far på besøg hvor vi så sad og snakkede om hende graviditet, hvor han så sagde at ham og han kæreste ( min brors mor) havde snakket om det,og de faktisk slet ikke var sikker på hun var gravid, mest fordi de havde fornemmet at hun var blevet MEGET jaolux da jeg havde sagt jeg var gravid, og det hele var meget mærkeligt med den graviditet, hun havde ikke snakket med nogen om det, ikke engang min bror(hendes kæreste) om at hun havde mistanke om hun var gravid osv, lige pludselig en dag skrev hun bare på facebook hun var gravid, unden NOGEN vidste om det før det..
vi var så der hjemme til julefrokost (min far, hans kæreste, min bror og hans kæreste bor alle 4 sammen) hvor jeg jo selvfølgelig spurgte hende ind til læge besøg osv. hvor de ting hun fortalte lægen havde sagt bare slet ikke passer sammen med hvordan det reelt er at være hos lægen som gravid (ved godt det kan varier) men hun fortalte lægen havde sagt hun var ca en 3-4 uger henne. hvor jeg stille tænkte - hmmm, lægen har redskaberne til at regne det MEGET præcist ud.. hun har dermed heller ikke fået nogen terminsdato??
jeg har så snakket lidt med hende, hun siger nu hun er 7 uger henne og har termin d. 14 septemeber 2012 - dvs hun er gravid i næsten 45 uger?!?!
jeg siddder - og er ikke den eneste i familien der har det sådan - med følelsen af det bare ikke kan være rigtigt hun snyder sig til en graviditet bare fordi hun er jaulox?! er simpelthen så forvirret og frustreret..
min fars kæreste sagde at hun var begyndt at tælle tamponer, fordi hun ville se om hun stadig tog af dem (min fars kæreste menstruere ikke selv længere så derfor nemt at holde styr på) fordi hun heller ikke tror på hun er gravid..
jeg har snakket med min bror omkring han skal være far osv, og ikke engang HAN tror på henne (det har han dog KUN sagt til mig og han støtter hende 110% og agere overfor hende som hun er gravid)
vi tror at hun så om nogen uger har tænkt sig at sige hun har mistet barnet.. jeg tænker bare - min elskede bror skal sku ikke leve med den sorg at have mistet et barn der slet ikke har eksisteret!!!
- undskyld det blev så langt, er bare i syv sind over det her altså!!