snyder hun vores familie?! -indviklet + laaangt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

lycly

Father skriver:

Hvorfor er det overhovedet vigtigt om hun er gravid eller ej? Pigen har en sygdom, ADHD, der gør, at hendes adfærd er anderledes end "normal" adfærd. Så nej hun er ikke "drama queen"- hun har en sygdom.

Hvorfor koncentrerer du dig ikke bare om din egen graviditet? Hvis hun har løjet, finder i vel tids nok ud af det.

Det er jo synd for hendes bror hvis han bliver snydt, og skal gå med en sorg over at have "mistet" et barn som aldrig har været der, hvis hun kommer om nogle uger og siger hun har tabt barnet. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Det er jo synd for hendes bror hvis han bliver snydt, og skal gå med en sorg over at have "mistet" et barn som aldrig har været der, hvis hun kommer om nogle uger og siger hun har tabt barnet. 

det er PRÆCIS det der genere mig meset ved alt dette. jeg har selv set hvor stor en sorg det er for folk der mister, og det synes jeg bare ikke min bror skal opleve over et barn der faktisk slet ikke har været der!

Anmeld

23. december 2011

Father

Så det vel faderen der skal finde ud af det, hvis han tror på sin kæreste, er der vel ingen grundt til at så splid imellem dem.

Ihvertfald ikke på baggrund af formodninger og gætterier.

Jeg synes hele familien skulle blande sig uden om.

Anmeld

23. december 2011

lycly

Anonym skriver:

det er PRÆCIS det der genere mig meset ved alt dette. jeg har selv set hvor stor en sorg det er for folk der mister, og det synes jeg bare ikke min bror skal opleve over et barn der faktisk slet ikke har været der!

Præcis, det er en unødvendig sorg at udsætte ham for! Men heldigvis lyder det som om, at han også selv går lidt og mistænker hende for at lyve. Men uanset hvad, så er det ikke fair overfor ham, det hun har gang i. Og det er også langt ude hvis hun rent faktisk er gravid og så først fortæller det på facebok FØR hun fortæller det til ham, at hun ikke tager ham med til lægen og ikke engang har snakket med ham om at hun ville tage en graviditetstest. 

Men altså, det lyder nu mest som om det hele er opspind. 

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Præcis, det er en unødvendig sorg at udsætte ham for! Men heldigvis lyder det som om, at han også selv går lidt og mistænker hende for at lyve. Men uanset hvad, så er det ikke fair overfor ham, det hun har gang i. Og det er også langt ude hvis hun rent faktisk er gravid og så først fortæller det på facebok FØR hun fortæller det til ham, at hun ikke tager ham med til lægen og ikke engang har snakket med ham om at hun ville tage en graviditetstest. 

Men altså, det lyder nu mest som om det hele er opspind. 

ja synes bare sletslet ikke det er fair overfor ham, og heller ikke for bedsteforældre osv. men faktisk primært "bare" ham, synes simpelthen det helt forfærdelig synd!

ej men jeg blev jo også totalt chokket da jeg så det og tænkte bare, you gotta be kidding me??! - forstår ikke man ikke fortæller det til familien osv, men derimod lader dem finde ud af det via facobook

Anmeld

23. december 2011

lycly

Anonym skriver:

ja synes bare sletslet ikke det er fair overfor ham, og heller ikke for bedsteforældre osv. men faktisk primært "bare" ham, synes simpelthen det helt forfærdelig synd!

ej men jeg blev jo også totalt chokket da jeg så det og tænkte bare, you gotta be kidding me??! - forstår ikke man ikke fortæller det til familien osv, men derimod lader dem finde ud af det via facobook

Amen hele situationen er bare latterlig, og det er næsten lige slemt om hun er gravid eller ej, hun har VIRKELIG fucket det op og ødelagt det for både hende selv og din bror. 

Håber du har mod til at få snakket lidt med hende, så du måske kan finde ud af hvad det hele går ud på .

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

LunaLykke skriver:

Amen hele situationen er bare latterlig, og det er næsten lige slemt om hun er gravid eller ej, hun har VIRKELIG fucket det op og ødelagt det for både hende selv og din bror. 

Håber du har mod til at få snakket lidt med hende, så du måske kan finde ud af hvad det hele går ud på .

jeg er også bare sådan lidt - !what! omkring det hele. håber på at få snakket lidt med hende imorgen og se om det måske kaster lys på tingene

Anmeld

23. december 2011

gonefishing

Anonym skriver:

det er vel vigtigt at finde ud af (med tiden) om hun pludselig får en abort, ikke er til lægen ect. for hvis det er løgn skal hun jo have hjælp?

Anmeld

23. december 2011

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

det er vel vigtigt at finde ud af (med tiden) om hun pludselig får en abort, ikke er til lægen ect. for hvis det er løgn skal hun jo have hjælp?

ja er jeg helt enig i!

Anmeld

23. december 2011

TNBC

Father skriver:

Hvorfor er de nød til det?

de er sk u da nød til at vide om der er et barn eller ej? 

og han mistænker hende jo også, fordi han ikke er sikker. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.