snyder hun vores familie?! -indviklet + laaangt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

OMFG tænk at hun kunne få sig selv til det!!! Ej nej nej, er SÅ rystet!

Tænk at man kan være så forskruet oppe i sit hovede at man kan få sig selv til at lyve om noget så drastisk som at være gravid! Ej men om jeg forstår det...

Jeg har en "veninde" (veninde som i, at jeg kan tage hendes løgne) som ALTID har løjet for opmærksomhed, nogle gange små løgne andre gange STORE løgne, som jeg så tager hende i og siger at DET ikke kan passe (Hvor meget hun tjener, hvor hun arbejder ect sådan nogle hverdagsting)... Tror faktisk at hun værdsætter at jeg gør det, for så kan hun holde fødderne placeret på jorden stadig.. Men hvis hun nogensinde ville lyve om graviditet overfor mig, så ville jeg slå hånden af hende, dét lyver man simpelthen ikke om i mine øjne..

selvom det er længe siden, er jeg også utrolig rystet, tænkte at sådan noget ser man kun på tv, der sker jo ikke i virkeligheden, der er vel ingen der er så forskruede at de kan finde på at lyve om sådan noget, men jo det er der desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Line&Mike

Anonym skriver:

han har heldigvis fundet sig en rigtig sød kæreste

det var også rigtig hårdt - men jeg er gravid igen og er 31+ så det bare fantastisk

Stort tillykke med den nye graviditet 

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

Line&Mike skriver:

Stort tillykke med den nye graviditet 

mange tak

Anmeld

25. februar 2013

Rockertand

Anonym skriver:

han har heldigvis fundet sig en rigtig sød kæreste

det var også rigtig hårdt - men jeg er gravid igen og er 31+ så det bare fantastisk

Det er dejligt, tillykke med det

Anmeld

25. februar 2013

vitapigen

Hold da op... Sikke en omgang med hende tøsen....!! Og STORT TILLYKKE med din graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.