Jeg er misbruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

millesofie

Anonym skriver:

Ja, det er vejen frem! Står frem og erkend dit problem.

Jeg har været på misbrugscentret idag, da jeg er afhæning af euforiserene stoffer - nemlig Hash!

Jeg begyndte da jeg havde født for at kunne slappe af, og nu er jeg ude hvor det ikke er derfor mere - jeg ønsker at stoppe for mit barns og for min skyld!..

Jeg har været røg fri i 5dage, og jeg har ikke brug for at blive hakket ned på, men hvis i vil lytte - vil det hjælpe så meget!
Jeg er anonym da det er svært for mig at vedkende at det er mig der faktisk er problemet. Alt gå pt fint! Mangler det ikke - og jeg er så stolt.
Til Jer der vil hjælpe mig, støtte mig og følge mig vil.jeg løbende opdatere og senere fortælle hvem jeg er..
Jeg er skuffet over jeg har gjort som jeg har gjort - men nu tager jeg mig i nakken og ranker op! - JEG VIL VÆRE CLEAN!! Puha tårene sidder meget ydere i øjet..

Det er hårdt men det rigtige..

der har jeg også været, godt nok før jeg fik Tinke. men jeg har været der og det er svært

hvor er det flot (og godt) at du er nået der til hvor du kan se at du har et problem og har lyst til at løse det for din egen og dit barns skyld

en kæmpe krammer herfra og held og lykke med det

du skriver bare privat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Ja, det er vejen frem! Står frem og erkend dit problem.

Jeg har været på misbrugscentret idag, da jeg er afhæning af euforiserene stoffer - nemlig Hash!

Jeg begyndte da jeg havde født for at kunne slappe af, og nu er jeg ude hvor det ikke er derfor mere - jeg ønsker at stoppe for mit barns og for min skyld!..

Jeg har været røg fri i 5dage, og jeg har ikke brug for at blive hakket ned på, men hvis i vil lytte - vil det hjælpe så meget!
Jeg er anonym da det er svært for mig at vedkende at det er mig der faktisk er problemet. Alt gå pt fint! Mangler det ikke - og jeg er så stolt.
Til Jer der vil hjælpe mig, støtte mig og følge mig vil.jeg løbende opdatere og senere fortælle hvem jeg er..
Jeg er skuffet over jeg har gjort som jeg har gjort - men nu tager jeg mig i nakken og ranker op! - JEG VIL VÆRE CLEAN!! Puha tårene sidder meget ydere i øjet..

Det er hårdt men det rigtige..

erkendelse er jo vejen frem, og er sikker på du nok skal nå derhen hvor du gerne vil

synes det er flot at du vil gøre noget ved det

knus

Anmeld

22. december 2011

Phoenix

Det kræver jo også en vis portion mod, at erkende et misbrug og så gøre noget ved det. 

Godt du har taget skridtet til at komme ud af dit misbrug. Held og lykke herfra 

Anmeld

22. december 2011

Zibi_84

Sejre gået! Du vil aldrig fortryde det valg du netop er ved at tage! Så flot

Anmeld

22. december 2011

lisesp83

Zibi_84 skriver:

Sejre gået! Du vil aldrig fortryde det valg du netop er ved at tage! Så flot

enig

Anmeld

22. december 2011

Fenja09

Rigtig flot at du har erkendt det og fået hjælp til at stoppe - ønsker dig alt held og lykke fremover

Anmeld

22. december 2011

Frk-Lotusblomst

Skide flot at du erkender at du har et problem. Der skal meget til, det ved jeg da jeg selv har misbrugere i min familie, de er desværre bare ikke kommet så langt som dig..'
'
Jeg er sikker på du nok skal klare den og husk du bare at bruge både centeret og os hvis du pludselig skulle få trang.

Alt held og lykke..

Anmeld

22. december 2011

Corn

go kamp, vi er her for at lytte og hjaelpe...

Anmeld

22. december 2011

Zibi_84

lisesp83 skriver:

enig

Anmeld

22. december 2011

Ryberg

Erkendelse er vejen frem! Super flot!!

STORT skulderklap til dig herfra... Jeg ved hvor hårdt det kan være - så du er velkommen til at skrive hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.