Jeg er misbruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.957 visninger
54 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Anonym trådstarter

Ja, det er vejen frem! Står frem og erkend dit problem.

Jeg har været på misbrugscentret idag, da jeg er afhæning af euforiserene stoffer - nemlig Hash!

Jeg begyndte da jeg havde født for at kunne slappe af, og nu er jeg ude hvor det ikke er derfor mere - jeg ønsker at stoppe for mit barns og for min skyld!..

Jeg har været røg fri i 5dage, og jeg har ikke brug for at blive hakket ned på, men hvis i vil lytte - vil det hjælpe så meget!
Jeg er anonym da det er svært for mig at vedkende at det er mig der faktisk er problemet. Alt gå pt fint! Mangler det ikke - og jeg er så stolt.
Til Jer der vil hjælpe mig, støtte mig og følge mig vil.jeg løbende opdatere og senere fortælle hvem jeg er..
Jeg er skuffet over jeg har gjort som jeg har gjort - men nu tager jeg mig i nakken og ranker op! - JEG VIL VÆRE CLEAN!! Puha tårene sidder meget ydere i øjet..

Det er hårdt men det rigtige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

An&Jo

hvor er det flot at du erkender det..

du skal have et kæmpe kram, og nogle positive tanker så du kan fortsætte udviklingen i at stoppe..

held go lykke

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

Synes det er flot at du tager ansvar ! Håber at det kommer til at gå nemt for dig

Anmeld

22. december 2011

th

Anonym skriver:

Jeg har været på misbrugscentret idag, da jeg er afhæning af euforiserene stoffer - nemlig Hash!

Jeg begyndte da jeg havde født for at kunne slappe af, og nu er jeg ude hvor det ikke er derfor mere - jeg ønsker at stoppe for mit barns og for min skyld!..

Jeg har været røg fri i 5dage, og jeg har ikke brug for at blive hakket ned på, men hvis i vil lytte - vil det hjælpe så meget!
Jeg er anonym da det er svært for mig at vedkende at det er mig der faktisk er problemet. Alt gå pt fint! Mangler det ikke - og jeg er så stolt.
Til Jer der vil hjælpe mig, støtte mig og følge mig vil.jeg løbende opdatere og senere fortælle hvem jeg er..
Jeg er skuffet over jeg har gjort som jeg har gjort - men nu tager jeg mig i nakken og ranker op! - JEG VIL VÆRE CLEAN!! Puha tårene sidder meget ydere i øjet..

Det er bare så flot at man erkender at man har et problem det er første skridt. synes det er rigtig flot at du har kunne lade det være i 5 dage, og jeg vil meget gerne støtte dig hele vejen.

Håber du hænger I også når det er svært.

Anmeld

22. december 2011

Lou87

Godt gået - du lyder også som en der erkender din fejl nu, så tror bestemt du nok ska klare den. held og lykke!

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

hvor er det flot at du erkender det..

du skal have et kæmpe kram, og nogle positive tanker så du kan fortsætte udviklingen i at stoppe..

held go lykke

Tak Støtten og troen er den vigtigste..

Anmeld

22. december 2011

wamse

Anonym skriver:

Sådan, skide godt gået, du har taget det største skridt, nemlig at erkende det

Jeg har selv været i et misbrug af euforiserende stoffer for knap 9 år siden, og jeg var i døgnbehandling for det.

Jeg vil meget gerne følge dig gennem dit forløb, og lægge ører til, hvis du har brug for dette

Anmeld

22. december 2011

4kløver

Krammer herfra.

Anmeld

22. december 2011

Tona

Anonym skriver:

Du skal være SÅ stolt af dig selv fordi du nu har gjort som du ønsker og har valgt at stoppe. Sejt gået.  Husk at den største sejr man kan vinde er sejeren over sig selv  

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

Det er bare så flot at man erkender at man har et problem det er første skridt. synes det er rigtig flot at du har kunne lade det være i 5 dage, og jeg vil meget gerne støtte dig hele vejen.

Håber du hænger I også når det er svært.

Tusind tak - det er lige præcis det jeg har brug for!..

Takker af hele mit hjerte..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.