Jeg er misbruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Sidder helt og græder.. Tusind tak, det betyder så meget for mig.. Jeg har ikke lyst og når jeg kigger på billedet af mit barn er det den bedste klippe..

krydser alt hvad jeg kan for dig, og du skal os være meget velkommen til at skrive privat hvis du har lyst, og jeg skal nok holde tæt med hvem du er..

og ellers skal jeg nok holde øje med dine tråde, så du lige kan få den ekstra støtte du har behov for..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Frk.S

Super flot at du nu har erkendt, at du har et problem - og at du gør noget ved det.

Jeg ønsker dig alt det bedste i din kamp mod stofferne. Håber det kommer til at gå bare nogenlunde nemt for dig...

Og glædelig jul også.

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

krydser alt hvad jeg kan for dig, og du skal os være meget velkommen til at skrive privat hvis du har lyst, og jeg skal nok holde tæt med hvem du er..

og ellers skal jeg nok holde øje med dine tråde, så du lige kan få den ekstra støtte du har behov for..

Har ingen ord for din dejlige måde at være på.. Tusind tak..

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Har ingen ord for din dejlige måde at være på.. Tusind tak..

det var så lidt..

min søns far var misbruger, og han har lige vundet kampen over hashen, så ved lidt om hvad du går igennem..

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

hvis du for brug for at skrive også via sms, så send en pb. skal nok holde tæt med hvem du er, så kan du få mit mobilnummer. Vil ikke udlevere mit nummer her på siden nemlig.

Jeg vil rigtig gerne kontakte dig, og skriver når jeg er klar - er det okay?

Anmeld

22. december 2011

Gaia

Hvor er du sej! Godt du ser problemet i øjnene og kæmper for at overvinde det. Det må helt sikkert være hårdt at erkende at man er misbruger og skal have hjælp. Men hold op du er stærk. Bare det at du anerkender - er en sejre og viser du er stærk. Og at du også gør noget ved det - er også en kæmpe sejre og viser du er stærk. Så jeg er ikke i tvivl om at du nok skal komme ud af det møg for du er jo så stærk! Ønsker dig alt mulig held og lykke og en rigtig glædelig jul

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Hvor er du sej! Godt du ser problemet i øjnene og kæmper for at overvinde det. Det må helt sikkert være hårdt at erkende at man er misbruger og skal have hjælp. Men hold op du er stærk. Bare det at du anerkender - er en sejre og viser du er stærk. Og at du også gør noget ved det - er også en kæmpe sejre og viser du er stærk. Så jeg er ikke i tvivl om at du nok skal komme ud af det møg for du er jo så stærk! Ønsker dig alt mulig held og lykke og en rigtig glædelig jul

Tusind tak og glædelig jul til dig..

Endnu en gang mange tak..

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Super flot at du nu har erkendt, at du har et problem - og at du gør noget ved det.

Jeg ønsker dig alt det bedste i din kamp mod stofferne. Håber det kommer til at gå bare nogenlunde nemt for dig...

Og glædelig jul også.

Tusind tak for de varmene ord.. Har fået fortalt at om 1 1/2 uge topper det, og det er der mange falder i.. JEG KAN GODT!!!

Anmeld

22. december 2011

A&F

Først et kram til dig. Tager hatten af for, at du erkender dit misbrug, og gøre noget ved det . Du kan godt klare det, og dit barn er din største motivation . Har en bekendt, som også er tidligere misbruger, men stoppede pga sit barn . Hver gang lysten til hash var der, så var det barnet der motiverede til ikke at gøre det. Tro på dig selv. Har du brug for en der lytter til dig, så sig endelig til. Held og lykke ønskes du

Anmeld

22. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Super FEDT at du indrømmer! Vildt fedt at du erkender at du har et problem, som du gerne vil af med!

Mange gange held og lykke!

Tænk på.... Kunne du i går, kan du også i dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.