Jeg er misbruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

anmaj

Godt at du har søgt hjælp.

og rigtigt dejligt for dig at du er ved at tage dit første skridt i retningen ud af afhængigheden. stort klap på skulderen fra mig.

det er super at du selv har kunnet mærke at grunden til at du røg har ændret sig og at du faktisk anerkender at nu er det ved at være alvorligt.

Jeg vil glæde mig til at se mere fra dig. og til at høre om dine store fremskridt. Rigtig glædelig jul.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

regalprime

Det er så flot du har set at du har et problem og beder om hjælp!!! Det er jo NETOP vejen ud af problemet!!! Har selv været misbruger af stoffer, og ikk kun hash desværre. Men har været clean i snart 10 år!!! Og har været røgfri alm smøger i 2 år til sommer også Man skal bare selv indse man har et problem først!! Jeg sys klart det er det bedste for dig og dit barn det valg du har taget!! Jeg glæder mig til at følge og støtte dig

Masser af tanker og opbakning herfra!!!

Og RIGTIG GLÆDELIG JUL!!!!!!

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Sådan, skide godt gået, du har taget det største skridt, nemlig at erkende det

Jeg har selv været i et misbrug af euforiserende stoffer for knap 9 år siden, og jeg var i døgnbehandling for det.

Jeg vil meget gerne følge dig gennem dit forløb, og lægge ører til, hvis du har brug for dette

Tak Wamse

Anmeld

22. december 2011

Zeus

Flot klaret at erkende det, og søge den rette hjælp!

Anmeld

22. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Tak Støtten og troen er den vigtigste..

vil meget gerne støtte dig i din vej frem med at blive clean..

Jeg synes det er rigtig flot at du kan se det var blevet et problem, og det er endnu større at du har taget kontakt til et misbrugscenter, så du kan få den rigtige vejledning..

Anmeld

22. december 2011

Happiness

Første skridt er altid erkendelsen! Og muligvis et af de største!

Hvis du har viljen, som det lyder som om, så skal du nok klare den!

Anmeld

22. december 2011

th

Anonym skriver:

Tusind tak - det er lige præcis det jeg har brug for!..

Takker af hele mit hjerte..

hvis du for brug for at skrive også via sms, så send en pb. skal nok holde tæt med hvem du er, så kan du få mit mobilnummer. Vil ikke udlevere mit nummer her på siden nemlig.

Anmeld

22. december 2011

Muffinmus

Synes det er super godt gjort, ingen børn fortjener et liv med misbruger forældre.

Du skal gennemføre det her, og det ved du også godt. Så dejligt du står frem og søger lidt støtte så er oddsene også lidt bedre.

Ville ønske min bio-far droppede alkoholen, men efter 22 års forbrug er han ikke selv villig længere, dog har han flere tørlagte perioder i ny og næ...så længe de nu varer.

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

vil meget gerne støtte dig i din vej frem med at blive clean..

Jeg synes det er rigtig flot at du kan se det var blevet et problem, og det er endnu større at du har taget kontakt til et misbrugscenter, så du kan få den rigtige vejledning..

Sidder helt og græder.. Tusind tak, det betyder så meget for mig.. Jeg har ikke lyst og når jeg kigger på billedet af mit barn er det den bedste klippe..

Anmeld

22. december 2011

mika.F

det skal nok lykkes dig, du har den bedste grund til at stoppe, og jeg er slet ikk i tvivl om at lysten er der....

i morgen har jeg været røgfri i et år, så jeg ved hvordan det er!

kæmpe krammer herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.