Jeg er misbruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Ja, det er vejen frem! Står frem og erkend dit problem.

Jeg har været på misbrugscentret idag, da jeg er afhæning af euforiserene stoffer - nemlig Hash!

Jeg begyndte da jeg havde født for at kunne slappe af, og nu er jeg ude hvor det ikke er derfor mere - jeg ønsker at stoppe for mit barns og for min skyld!..

Jeg har været røg fri i 5dage, og jeg har ikke brug for at blive hakket ned på, men hvis i vil lytte - vil det hjælpe så meget!
Jeg er anonym da det er svært for mig at vedkende at det er mig der faktisk er problemet. Alt gå pt fint! Mangler det ikke - og jeg er så stolt.
Til Jer der vil hjælpe mig, støtte mig og følge mig vil.jeg løbende opdatere og senere fortælle hvem jeg er..
Jeg er skuffet over jeg har gjort som jeg har gjort - men nu tager jeg mig i nakken og ranker op! - JEG VIL VÆRE CLEAN!! Puha tårene sidder meget ydere i øjet..

Det er hårdt men det rigtige..

Godt gået og held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Janni.

Du er for sej, du har virkelig min støtte. Og mangler du én at læsse af på, så hjælper jeg gerne hvor jeg kan. 

Holder dig selvfølgelig annonym. 

Anmeld

22. december 2011

Bassemor<3

Anonym skriver:

Jeg har været på misbrugscentret idag, da jeg er afhæning af euforiserene stoffer - nemlig Hash!

Jeg begyndte da jeg havde født for at kunne slappe af, og nu er jeg ude hvor det ikke er derfor mere - jeg ønsker at stoppe for mit barns og for min skyld!..

Jeg har været røg fri i 5dage, og jeg har ikke brug for at blive hakket ned på, men hvis i vil lytte - vil det hjælpe så meget!
Jeg er anonym da det er svært for mig at vedkende at det er mig der faktisk er problemet. Alt gå pt fint! Mangler det ikke - og jeg er så stolt.
Til Jer der vil hjælpe mig, støtte mig og følge mig vil.jeg løbende opdatere og senere fortælle hvem jeg er..
Jeg er skuffet over jeg har gjort som jeg har gjort - men nu tager jeg mig i nakken og ranker op! - JEG VIL VÆRE CLEAN!! Puha tårene sidder meget ydere i øjet..

smileyer siger mere end 1000 ord ! DU er SÅ sej ! 

Anmeld

22. december 2011

Hasselnødden

I 2004 var jeg også dybt afhængig af hash, tog til psykolog da jeg havde brug for at tale med een, jeg gad ingenting, jeg græd over mit liv, jeg var aldrig glad og skulle ryge mere og mere for at være ligeglad, jeg hadede at få uventede gæster for jeg var så sløv, gik sjældent i bad, gad ikke, skippede skolen osv. efter alt hvad jeg havde fortalt ham sagde han ordret, at der ikke var noget galt med mig... Jeg betalte 600kr. og stoppede fra den dag af og har aldrig rørt det siden - for når det ikke var mig, mig. Så måtte det være dét! Jeg ved det er noget i mig den dag idag og at jeg ikke aner hvorfor han affærdigede mig med den besked, MEN det fik stoppet mit misbrug - desværre ville min daværende kæreste ikke, han havde også været igang i over 10 år da og kunne ikke leve uden det - det endte med at jeg ikke kunne leve med hverken ham eller det.. så du har min fulde støtte hele vejen igennem og krydser fingre for at det bare glider sertefrit og symptomfrit for evigt og altid!

Anmeld

22. december 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

Sul stå frem og sige "Hey, jeg har sku et problem, og det vil jeg gøre noget ved !"  Støtte kram for mig

Jeg ved du kan !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.