Undgå alkohol i julen OG familiens nysgerrige hvorfor...how?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Nessie

Du kan jo også have blærebetændelse og få penicillin

Og så vil jeg lige sige at mænd ikke danner ny sæd hver dag, men løbende, og det tager ca. 3 mdr. før det kommer frem til at skulle "bruges", så selvom han holder sig fra alkohol de dage i sex'er, betyder det i princippet ikke en pind.

Han skal skære godt ned på både smøger, alkohol og kaffe (og cola) i den tid i prøver at få barn, så får de små celler de bedste forhold

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Anonym trådstarter

Kan du ikke sige at du ikke er helt på toppen og har hovedpine... eller sige at du fik "for meget" til julefrokosten i går (det har jeg en veninde som brugte, da hun var nygravid i julemåneden).

Den med at man skal være chauffør er jo god nok

Ellers få et glas vin og sid og nip til det, og skål med, måske er der ingen der opdager at du ikke tømmer glasset.

Hej Malo,

Tak for de gode råd.

Den med tømmermændene er værd at prøve. Den er bestemt en variant de nok ville tro på. Hvis jeg kombinerer den med at "nippe!" til vinen så går den måske ubemærket hen!

God jul! Og tak for tippet.

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Hvied skriver:

Sig at den var lidt høj i går, så du har virkelig ikke lyst til at drikke i dag ?

Hej Hvied,

God jul!

Anmeld

22. december 2011

malo

Anonym skriver:

Hej Malo,

Tak for de gode råd.

Den med tømmermændene er værd at prøve. Den er bestemt en variant de nok ville tro på. Hvis jeg kombinerer den med at "nippe!" til vinen så går den måske ubemærket hen!

God jul! Og tak for tippet.

tak i lige måde.

Kender godt det med at folk undrer sig når man "pludselig" siger nej tak til alkohol. Fordi man "plejer" at sige ja tak til et enkelt glas.

Anmeld

22. december 2011

noah3006

Lige præcis det med at man siger ja til et glas vin, og så kun nippe lidt af det er, er nok den bedste for at de ikke fatter mistanke... sådan gjorde vi ogsåda jeg ventede mig, men ikke ville fortælle det endnu, men faktisk så brugte jeg også den at jeg var på pencilin, så jeg ikke måtte drikke alkohol.  Held og lykke.

Og  finger for jeres testning til januar.

klem

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

LevisMor skriver:

...men du kan sagtens teste d 24 om morgenen og hvis den er negativ så bare hyg dig, ellers må du jo sige at du skal køre hvis det er du hellere vil lade være med at drikke ...

Hej Levis mor,

Jeg kan ikke drikke, da jeg ikke kan teste før d. 1 januar. Ja det vil sige jeg kan sagtens teste d. 24 men i så tilfælde vil jeg teste for tidligt og den kan være negativ selvom jeg i virkligheden var gravid, da det så vil være for tidligt i graviditeten til at teste positiv. Er det desværre ikke en løsning. Man kan vist nok også teste negativ i starten af en graviditet selvom man er gravid og den risiko at drikke der vil jeg ikke løbe.

De 2 juledage hvor jeg faktisk skal køre fra punkt a til b. Er det mig der kører og så er den klaret de dage. Men de andre 2 dage skal vi overnatte og kan derfor ikke bruge unskyldningen der

God jul og tak for dit input!

Anmeld

22. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er det de samme mennesker i ska være sammen med alle 4 dage? Ellers ku du jo bare være chauffør alle dage? Men ellers ku du måske allerede nu begynde at snakke lidt om at du har ondt et eller andet sted, så du er nød til at tage til læge og få nogle piller. Piller som betyder at du ik må drikke mens du tager dem... Vh stine

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Sige at du har lidt med maven..det er der jo så mange der har.

Kærligst
Sussie

Hej Sussie,

Det kunne være en metode OG det har du ret i!

God jul!

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

tror bare jeg ville sige jeg ikke har lyst ... det er vel fair nok eller ??

Hej Serinas Mor,

Det er bestemt fair. Men jeg har desværre lagt i egen kakkelovn - idet jeg altid "hygger" til julekom sammen´er og aldrig "ikke har lyst" idet det er en af de få gange om året hvor jeg tillader mig at drikke en 5-8 genstande og har det sjovt med det

Men det bliver nok det jeg afslutter med at sige i kombination med et af de andre forslag!

Tak for dit input! Og god jul!

Anmeld

22. december 2011

Anonym trådstarter

Mini-s skriver:

Ja, sig at du har slemme tømmermænd og bare gerne vil have lidt sodavand i stedet! Så mistænker de da ingenting..

Hej Mini-s

Sodavand bliver bestemt en del af planen!

God jul!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.