Jul i delefamilier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Carina1977

Nej jeg ved heller ikke hvorfor de har gjort sådan, vi forslog som tidligere skrevet også til dem at det skulle hedde fra d. 24 til den 26 så han havde mulighed for lidt julefrokost eller sådan ved den familie han holder jul ved.. vi forslog sågar også at sommerferien skulle hun have ham i 14 dage men der har hun kun fået fastsat en uge samt ferie som uge 7, 42 hvor hun får ham om fredagen er det også kun til fredagen efter. Hun må ikke have ham mere end en uge ad gangen..

Jojo kan godt være jeg har udlagt det forkert men herhjemme drøfter mig og manden alting med hinanden inden vi bare tager en beslutning men det er altid faderen der giver beskeder til moderen og det er også til ham hun meddeler tingene.. jeg har faktisk ikke noget med det at gøre andet end hjælpe ham lidt til hvad jeg syntes osv.... Ville selv blive godt muggen hvis en anden kvinde skulle komme sige sådan og sådan med min søn

Nåhh okay....så misforstod jeg den lige  Jeg håber at hun selv kan se at det er det bedste for hendes søn...specielt også når man tænker på at I jo havde planer, og så er det jo ret synd at skuffe drengen. Det er jo først og fremmest barnet man skal tænke på......selvom man selvfølgelig godt kan få ondt af hende. synes at kunne fornemme at hun har det svært her i livet.

I må have en rigtig god jul  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Nåhh okay....så misforstod jeg den lige  Jeg håber at hun selv kan se at det er det bedste for hendes søn...specielt også når man tænker på at I jo havde planer, og så er det jo ret synd at skuffe drengen. Det er jo først og fremmest barnet man skal tænke på......selvom man selvfølgelig godt kan få ondt af hende. synes at kunne fornemme at hun har det svært her i livet.

I må have en rigtig god jul  

Det kan også være lidt svært at forklarer da der bare er så meget der spiller ind desværre...

Tror et eller andet sted kan kun godt nok selv se det men det er nok bare hårdt for hende.. Tror virkelig hun prøver engang imellem men falder bare i ret kort tid efter desværre..

Tænker også lidt vi jo ogsp skuffer ham og svigter vores aftaler hvis vi bare giver efter og lader hende få ham. Og det er nok ikke ligefrem det han har brug for,,,

Mange tak og i li måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.