Hej de damer..
Så nærmere højtiden sig og det er ikke latid just lutter lagkage hvis der er et delebarn i familien.. Så tænkte på hvordan jeres samvær ser ud ved andre delefamilier?
Her er det min mand som har en søn fra tidligere som bor fast ved os, hvor det er moderen der er samværsforældren i weekender og ferier, og i år er det hende som har den dejlige juletid med knægten...
Hun har her til morgen skrevet om hvordan og hvorledes med julen i år da den falder i hendes weekend... Om hun skal have drengen fra fredag kl. 16 til søndag kl. 16 som normalt eller kun fra lørdag kl 12 til søndag kl 12 efter papirene...
Og ja så er sagen den at vi har lavet planer for det lille pus fredag aften og lørdag morgen som jeg bare ikke har lyst til at ændre og som drengen ser meget frem til skal ske inden han skal hjem til sin mor..
Er jeg total urimelig hvis jeg holder fast ved det der står i papirene og ikke ændre vores aftaler som er planlagte?
Moderen er meget psykisk ustabil og som i kan regne ud er der ting som er helt galt siden hun ikke må have sin søn ret meget.. Hun må MAX have ham 1 uge af gangen..
(Og er det normalt der kun bliver sat 1 døgns samvær til nytår såvæld som til jul, tænker bare det ikke er ret langtid??)
Hilsen en meget fortvivlet bonus mor som kun vil drengen det bedste...
Anmeld