maria87 skriver:
Tænk hvis man som mor ikke Må se sit eget barn og så ydermere en papmor til mit barn skulle sige nej til mig..
det er Jo JUL ! jeg vil tage livet af migh selv hvis jeg ikke måtte se mine børn.....
nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor slemt det er med moderen, for nu fejler jeg ingen ting, men er hun ik syg ???
Når på den måde.. Har også tit haft ondt af hende MEN der er bare ikke noget at gøre, hun har desærre selv sat sig i den situation hun står i og har haft MANGE chancer..
ALLE har prøvet at hjælpe hende, hendes familie, drengens far, kommunen men hun smider det hele på gulvet hvergang.. Så tror lidt hun er "opgivet"
Jo hun er meget psykisk ustabil..
For at gøre en lang historie kort, har kun forsøgt tage sit eget liv 2 gange, hun har afleveret hendes søn til faderen 2 gange fordi hun ikk magtede passe ham, hun er blevet smidt ud af fodgen 2 gange hvor alle tingene er taget, hun bor kun for 3 gang i et kælder værelse ved hendes forældre, hun er bundlst forgæld, gider ikke arbejde og ja jeg kunne desværre blive ved...
Vi har prøvet alt for at hjælpe hende men desværre umuligt.. Syntes det er så forfærdelig og ville ønske man kunne gøre noget men hun magter det ikke på sigt.. Og det er netop derfor det hele er så svært.. Og jeg er ikke nogen ond person jeg vil virkelig gerne vi kunne samarbejde men hvad nytter det når man får at vide så snart hun er kørt herfra og man har lavet en aftale så gøre hun det modsatte- Så det sgu ikke nemt..
Du må ikke tro vi ikke har forsøgt.. Men når drengen kommer hjem og er helt forvirret og tit faktisk ked af det og indafvendt så det ikke nemt....
Anmeld