Jul i delefamilier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2011

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

åh, jeg får helt ondt af moderen

Hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

maria87

Anonym skriver:

Hvorfor?

Tænk hvis man som mor ikke Må se sit eget barn og så ydermere en papmor til mit barn skulle sige nej til mig..

det er Jo JUL ! jeg vil tage livet af migh selv hvis jeg ikke måtte se mine børn.....

nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor slemt det er med moderen, for nu fejler jeg ingen ting, men er hun ik syg ???

Anmeld

20. december 2011

maria87

Anonym skriver:

Hvorfor?

jeg ved godt hun skal have ham i julen iår, ,men blir ked af at hun ik må ha ham længere !

Anmeld

20. december 2011

lio

Anonym skriver:

Kunne vi godt men det er HELT særlige forhold at jeg overhovedet overvejer ændre på aførelsen det er kun fordi det er jul og den falder lidt midt i hendes weekend ellers vil der ikke være noget at komme efter omstændighederne taget i betragtningen...

Vi har før lavet aftaler udenom statsamtet og disse bliver overhovedet ikke overholdt så det er helt NO GO...

Hun er meget psykisk ustabil, og den eneste grund til hun overhovedet ser sin søn er pga sine forældre, så tingene er desværre ikke så enkle...

Så hold jer til papirerne men forstår godt hendes fortvivelse når julen ligger i hendes weekend.

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

Tænk hvis man som mor ikke Må se sit eget barn og så ydermere en papmor til mit barn skulle sige nej til mig..

det er Jo JUL ! jeg vil tage livet af migh selv hvis jeg ikke måtte se mine børn.....

nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor slemt det er med moderen, for nu fejler jeg ingen ting, men er hun ik syg ???

Når på den måde.. Har også tit haft ondt af hende MEN der er bare ikke noget at gøre, hun har desærre selv sat sig i den situation hun står i og har haft MANGE chancer..

ALLE har prøvet at hjælpe hende, hendes familie, drengens far, kommunen men hun smider det hele på gulvet hvergang.. Så tror lidt hun er "opgivet"

Jo hun er meget psykisk ustabil..

For at gøre en lang historie kort, har kun forsøgt tage sit eget liv 2 gange, hun har afleveret hendes søn til faderen 2 gange fordi hun ikk magtede passe ham, hun er blevet smidt ud af fodgen 2 gange hvor alle tingene er taget, hun bor kun for 3 gang i et kælder værelse ved hendes forældre, hun er bundlst forgæld, gider ikke arbejde og ja jeg kunne desværre blive ved...

Vi har prøvet alt for at hjælpe hende men desværre umuligt.. Syntes det er så forfærdelig og ville ønske man kunne gøre noget men hun magter det ikke på sigt.. Og det er netop derfor det hele er så svært.. Og jeg er ikke nogen ond person jeg vil virkelig gerne vi kunne samarbejde men hvad nytter det når man får at vide så snart hun er kørt herfra og man har lavet en aftale så gøre hun det modsatte- Så det sgu ikke nemt..

Du må ikke tro vi ikke har forsøgt.. Men når drengen kommer hjem og er helt forvirret og tit faktisk ked af det og indafvendt så det ikke nemt....

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Så hold jer til papirerne men forstår godt hendes fortvivelse når julen ligger i hendes weekend.

Det gøre jeg også.. Jo heller ikke det jeg egentlig ville med dette ville jo bare hører om jeg var helt galt på den ved at vi holder os til papirene og hvordan det så ud med juleferie ved andre dele familier

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

jeg ved godt hun skal have ham i julen iår, ,men blir ked af at hun ik må ha ham længere !

Ja jo også det jeg syntes er lidt synd men vi forslog faktisk til amtet hun skulle have ham fra d. 24 til omkring d 27 men det mente de slet ikke der kunne være tale om... Ved godt vi kan lave det om selv.. men efter alle de ting der er sket sidenhen lyster man bare ikke ændre det ..

Anmeld

20. december 2011

lio

Anonym skriver:

Det gøre jeg også.. Jo heller ikke det jeg egentlig ville med dette ville jo bare hører om jeg var helt galt på den ved at vi holder os til papirene og hvordan det så ud med juleferie ved andre dele familier

Ja, og jeg synes stadig det er synd for hende og det skal gøres klart i god tid hvornår hun har samvær, siden hun spørg har hun måske ikke vidst det klart. og siden det er i hendes weekend havde jeg undet barnet at se sin mor men det er uden at vide nærmere om hendes psykiske tilstand.

Det er aldrig urimeligt at holde sig til papirerne, det er jo der aftalerne står skrevet.

Anmeld

20. december 2011

Anonym trådstarter

maria87 skriver:

Er forresten også selv mor til en lille dreng og jeg forstår slet ikke hvordan hun har kunnet lade det komme så vidt når hun har en dreng...

Jeg ville som du skriver heller ikke kunne klare en stedmor skulle sige nej til jeg må se min søn men gøre det jo ikke for at være ond

Anmeld

20. december 2011

Sara.

Åh det lyder som en rigtig svær situation....

Men du må tænke på drengen og hvad der er bedst for ham. Ikke hvad der er bedst for moderen / få medlidenhed med hende.

Jo det er synd for hende at hun ikke magter at være mor, men det skal ikke gå ud over drengen.

Håber ikke det lyder hårdt, men drengen er stadig så lille at han ikke kan vælge selv, forstå alt... og så er det vigtigt at i er der for drengen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.