Anonym skriver:
Neej har faktisk lige ringet indtil statsforvaltningen for at tjekke...
Vi har så særlige omstændigheder grundet moderens situation at det kun hedder et døgn til jul uanset hvordan hendes weekend så end falder.. Fik at vide vi under alle omstændigheder ALTID vil have ham d. 23 m aftenen og til d 24 kl 12.. Hun sagde det heller ikke normalt var såda de gjorde det men for at drengen skulle få den bedste jul fandt de det mest relevant sådan...
Og der står jo også i papirene hendes samvær vil bortfalde fra d. 23 kl 16 - d.02 kl 16 og hun så vil have ham det døgn nytårsaften eller juleaften.. Nytårsaften har hun ham også kun fra d. 31 kl 12 til d. 1 kl 12..
Ok nu læste jeg også lige videre omkring, hvordan jeres situation er, og så kan jeg da godt se at der er behov for specielle aftaler.
jeg kan bare ikke forstå, hvorfor de har lavet aftalen på den måde, for normalt har hun jo barnet hver anden weekend i 2 overnatninger...så der er jo ikke noget unormalt i det, andet end at det jo er juledage 
Men omstændighederne taget i betragtning, så synes jeg jo absolut at i skal følge afgørelsen.
Var det ikke en ide, hvis det var faderen til barnet, der gav moderen beskeden? Bare så i ikke kommer ud for en situation, hvor moderen måske bliver sur. Måske det er bedre, hvis hun hører det fra ham?
Anmeld