Anonym skriver:
det er jo præcis sådan det er med denne her test af min også! Altså jeg kan jo godt se en MEGET svag streg... og faktisk kan min kæreste også når vi står i det helt rigtige lys...
det første han sagde til mig idag da han kom hjem fra arbejde var "ømh skat, dine bryster er vokset!" haha
og det er rigtig nok!
min BH strammer lidt, og mine brystvorter er total mega følsomme! plejer de aldrig at være...
og ja så murrer det virkelig i mit underliv.... og der er jo "lang" tid til mens endnu (omkring den 24-25 dec) så det kan jo ikke være ægte mens smerter? 
ih hvor jeg håber at jeg bare at lige så heldig som dig og mærker symptomer + ser streg meget tidlig! 
:Hahaha, det er bare noget af det første ens fyr lægger mærke til - brysterne

Da jeg var 5 uger henne måtte jeg ud og købe ny BH, kunne jo ikke være i de gamle mere

Hvis din kæreste også kan se stregen, så tror jeg den er god nok - men om det bliver inde i maven, det vides jo desværre ikke

50% af alle graviditeter bliver nemlig ikke til noget, men ryger ud med mens

Jeg fik ømme baber 14 dage før min mens, det vil sige 2 dage efter ÆL, så det er jo et godt tegn at du også har ondt, hehe..
Murren i maven er altså lidt belastende, men det er en del af det med at være gravid - hvilket er helt fantastisk!!

Jeg synes du skal teste igen om 3 dage, der burde der være sket noget med udslaget

Anmeld