hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

wow 9 dage før! Hvor vildt  du må have haft tidlig ægløsning så? 

Jeg har her til aften sådan en murren/trykken i underlivet... ligesom milde mens smerter... oplevede du også det? 

Testen var selvfølgelig meget utydelig, jeg var næsten den eneste der kunne "se" den

Ja de "smerter" havde jeg mange af - fik også lynhurtigt meget ømme bryster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Laura.

Jeg kan godt ane en strej, men tør ikke sige tillykke...

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Testen var selvfølgelig meget utydelig, jeg var næsten den eneste der kunne "se" den

Ja de "smerter" havde jeg mange af - fik også lynhurtigt meget ømme bryster

det er jo præcis sådan det er med denne her test af min også! Altså jeg kan jo godt se en MEGET svag streg... og faktisk kan min kæreste også når vi står i det helt rigtige lys... 

det første han sagde til mig idag da han kom hjem fra arbejde var "ømh skat, dine bryster er vokset!" haha  og det er rigtig nok! 

min BH strammer lidt, og mine brystvorter er total mega følsomme! plejer de aldrig at være... 

og ja så murrer det virkelig i mit underliv.... og der er jo "lang" tid til mens endnu (omkring den 24-25 dec) så det kan jo ikke være ægte mens smerter? 

ih hvor jeg håber at jeg bare at lige så heldig som dig og mærker symptomer + ser streg meget tidlig! 

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Laura. skriver:

Jeg kan godt ane en strej, men tør ikke sige tillykke...

wee! dejligt at høre at du også kan ane den  

jeg håber bare på at den blir klar og tydelig i løbet af ugen! 

Anmeld

19. december 2011

sandorff

vinkler man skærmen på den elt rigtige måde kan man godt ane en MEGET SVAG SKYGGE...
test igen om et par uger

Anmeld

19. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

det er jo præcis sådan det er med denne her test af min også! Altså jeg kan jo godt se en MEGET svag streg... og faktisk kan min kæreste også når vi står i det helt rigtige lys... 

det første han sagde til mig idag da han kom hjem fra arbejde var "ømh skat, dine bryster er vokset!" haha  og det er rigtig nok! 

min BH strammer lidt, og mine brystvorter er total mega følsomme! plejer de aldrig at være... 

og ja så murrer det virkelig i mit underliv.... og der er jo "lang" tid til mens endnu (omkring den 24-25 dec) så det kan jo ikke være ægte mens smerter? 

ih hvor jeg håber at jeg bare at lige så heldig som dig og mærker symptomer + ser streg meget tidlig! 

:Hahaha, det er bare noget af det første ens fyr lægger mærke til - brysterne

Da jeg var 5 uger henne måtte jeg ud og købe ny BH, kunne jo ikke være i de gamle mere

Hvis din kæreste også kan se stregen, så tror jeg den er god nok - men om det bliver inde i maven, det vides jo desværre ikke 50% af alle graviditeter bliver nemlig ikke til noget, men ryger ud med mens

Jeg fik ømme baber 14 dage før min mens, det vil sige 2 dage efter ÆL, så det er jo et godt tegn at du også har ondt, hehe..

Murren i maven er altså lidt belastende, men det er en del af det med at være gravid - hvilket er helt fantastisk!!

Jeg synes du skal teste igen om 3 dage, der burde der være sket noget med udslaget

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

:Hahaha, det er bare noget af det første ens fyr lægger mærke til - brysterne

Da jeg var 5 uger henne måtte jeg ud og købe ny BH, kunne jo ikke være i de gamle mere

Hvis din kæreste også kan se stregen, så tror jeg den er god nok - men om det bliver inde i maven, det vides jo desværre ikke 50% af alle graviditeter bliver nemlig ikke til noget, men ryger ud med mens

Jeg fik ømme baber 14 dage før min mens, det vil sige 2 dage efter ÆL, så det er jo et godt tegn at du også har ondt, hehe..

Murren i maven er altså lidt belastende, men det er en del af det med at være gravid - hvilket er helt fantastisk!!

Jeg synes du skal teste igen om 3 dage, der burde der være sket noget med udslaget

hehe ja det er typisk at det lige er det de ser  men manden har jo ret... kan også selv se det når jeg står og kigger i spejlet 

jamen hvis det der murren i maven skyldes en lille bitte bebs, så skal det være hjertens velkommen!!!  og HVIS den er der, så håber jeg den blir! 

jeg har lige leget lidt med billedet og dens farve... ved ikke om det gør stregen mere tydelig??? 

man kan nemlig noget bedre se den i virkeligheden end på billedet.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

sandorff skriver:

vinkler man skærmen på den elt rigtige måde kan man godt ane en MEGET SVAG SKYGGE...
test igen om et par uger

dejligt at du også kan skimte den! 

jeg har lagt et nyt farve redigeret billede ind lige oven over. måske den er nemmere at se på den? 

Anmeld

19. december 2011

sandorff

Anonym skriver:

dejligt at du også kan skimte den! 

jeg har lagt et nyt farve redigeret billede ind lige oven over. måske den er nemmere at se på den? 

syntes faktisk at den meget svage skygge/streg er "tydeligere" på de første billeder

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

sandorff skriver:

syntes faktisk at den meget svage skygge/streg er "tydeligere" på de første billeder

hehe nå der kan man bare se  jeg synes ellers den træder lidt mere frem i det redigerede... 

men altså jeg har også stirret på den skide test hele dagen nu, så mine øjne er vist lidt "skadet" på nuværende tidspunkt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.