hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

hehe ja det er typisk at det lige er det de ser  men manden har jo ret... kan også selv se det når jeg står og kigger i spejlet 

jamen hvis det der murren i maven skyldes en lille bitte bebs, så skal det være hjertens velkommen!!!  og HVIS den er der, så håber jeg den blir! 

jeg har lige leget lidt med billedet og dens farve... ved ikke om det gør stregen mere tydelig??? 

man kan nemlig noget bedre se den i virkeligheden end på billedet.... 

Ja det er virkelig typisk, men sådan er de jo bare - vi vil jo ikke undvære dem blot for det Hehe..
Det kan sagtens skyldes en lille lækker bebs, hvilket vi selvfølgelig håber på!!!

Nu hvor du har farvelagt billedet, kan man bedre se stregen, jeg kan ihvertfald !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Ja det er virkelig typisk, men sådan er de jo bare - vi vil jo ikke undvære dem blot for det Hehe..
Det kan sagtens skyldes en lille lækker bebs, hvilket vi selvfølgelig håber på!!!

Nu hvor du har farvelagt billedet, kan man bedre se stregen, jeg kan ihvertfald !!

ja jeg synes også at stregen er lidt mere tydelig på farve billedet 

Men altså jeg kan godt se at den ligger på grænsen til hvad man vil kalde en rigtig streg... 

har læst at graviditets hormonets fordobles hver anden dag, så hvis jeg nu tager en test igen på torsdag eller fredag, så burde den da vise noget hvid den er god nok... 

hehe og nej vi vil sku ikke undvære de skøre dejlige mænd!  også selvom de er pat-fikseret! hihihi 

Anmeld

19. december 2011

Laura.

Anonym skriver:

wee! dejligt at høre at du også kan ane den  

jeg håber bare på at den blir klar og tydelig i løbet af ugen! 

Jeg krydser fingre for at du får et tydeligt- og forhåbenligt, positivt resultat !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.