Anonym skriver:
hvornår er det da at ægget sætter sig fast? og vil man altid først kunne måle det på en test efter at ægget har sat sig fast???
men ja jeg er kun 3+0 eller 3+1 idag... min ægløsning lå ca den 11 december. regner jeg med.. havde ihvertfald symptomer på den der.
så jeg jeg må nok lige være lidt tålmdig og vente en uge eller 2 med at teste igen... 
Jeg kan heller ikke se nået men man plejer af sige 7-14 dage efter æl kan man teste.Jeg har teste svag positiv med mit barn nr 2 på 4+0 men efter alle scanningerne var jeg endelig kun 3+5 henne den dag jeg teste så æl har været på 16 dagen i mdr. Med barn nummer 3 var jeg 4+2 henne og den var svag positiv efter alle scanningerne have jeg ikke termin den 21 dec efter rød men den 24-25 dec så igen senere æl ind på 11-14dagen selvom mit det røde altid kom på 28-30 dagen.
Så jeg ville tro hvis du skriver du ca have æl den 11 dec så ville du kunne teste den 21-25 dec.
Ellers prøv lige af vente til du er på 28 dagen fra sidste 1 mens dag som også hedder 4+0 henne nogle er lidt senere om af kunne teste som f.eks med mit 1 barn der var den ikke positiv på 4+4 og på 5+5 men endelig hos lægen var den positiv på 6+3 og ligeså rød som c.
XXX alt jeg kan for du om nogle dag stå med en positiv test.
Mvh Henriette
Anmeld