hvad ser i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

twinboys

Anonym skriver:

årh mange tak håber jeg også!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

kan intet se end desværre en meget negativ test
Håber du får et par fine røde streger om et par dage

narj... det er også ved at gå op for mig nu.. 

øv bøv 

men jo tak, jeg håber også at jeg kan trylle 2 fine streger frem senere på måneden 

Anmeld

19. december 2011

Kløver

Anonym skriver:

narj... det er også ved at gå op for mig nu.. 

øv bøv 

men jo tak, jeg håber også at jeg kan trylle 2 fine streger frem senere på måneden 

nu kunne jeg lige se at nogle havde testet 3+1 og du så ville teste tidligt, hvis jeg har forstået det korrekt, nu ved jeg ikke hvor langt du burde være, men er du kun 3 uger henne, vil ægget jo kun lige akkurat have sat sig fast, ville ikke selv stole helt på en meget svag streg så tidligt, så der er jo masser af håb endnu, for 2 flotte tydelige streger i julegave

Anmeld

19. december 2011

Chalala85

Jeg kan desværre ikke se noget

Anmeld

19. december 2011

Emily2012<3

Jeg kan godt se der er et eller andet.. Men jeg tror ikke jeg vil kalde det for en streg.. 

Den ligner meget dem som jeg har lavet førhen.. Og der var desværre ikke noget..

MEN jeg  for dig alligevel..

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

nu kunne jeg lige se at nogle havde testet 3+1 og du så ville teste tidligt, hvis jeg har forstået det korrekt, nu ved jeg ikke hvor langt du burde være, men er du kun 3 uger henne, vil ægget jo kun lige akkurat have sat sig fast, ville ikke selv stole helt på en meget svag streg så tidligt, så der er jo masser af håb endnu, for 2 flotte tydelige streger i julegave

hvornår er det da at ægget sætter sig fast? og vil man altid først kunne måle det på en test efter at ægget har sat sig fast??? 

men ja jeg er kun 3+0 eller 3+1 idag... min ægløsning lå ca den 11 december. regner jeg med.. havde ihvertfald symptomer på den der. 

så jeg jeg må nok lige være lidt tålmdig og vente en uge eller 2 med at teste igen... 

Anmeld

19. december 2011

BellaCiinea

Anonym skriver:

Ja for jeg ser vist lidt af hvert idag... 

Så nu spørger jeg jer.... 

Kan godt se en streg

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Kan godt se en streg

kan du???! 

orv så er du næsten den eneste (udover mig selv altså...) 

hva tror du så? skal lige siges sat jeg kun er 3+0 eller 3+1 idag hvis den er god nok... 

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Emily-2012 skriver:

Jeg kan godt se der er et eller andet.. Men jeg tror ikke jeg vil kalde det for en streg.. 

Den ligner meget dem som jeg har lavet førhen.. Og der var desværre ikke noget..

MEN jeg  for dig alligevel..

ja man kan skimte et eller andet, som egentlig måske ikke rigtig er der... men så alligevel? 

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Jeg kan desværre ikke se noget

øøøøv.... men du er langt fra den eneste... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.