2 dage over tid :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Karina1

CamillaValby skriver:

Ihh forstår dig godt jeg stoppede også i december sidste år der tog jeg min sidste behandling.

Det er vigtigt at du er med mentalt for det er en rusjebane man er i og det er så skide hårdt

Ja det er også selvom det bare er den "milde" behandling, men tankerne køre rundt i hovedet hele tiden s: Men jeg er så heldigvis stadig ung, så de mente også på klinikken, at jeg skulle holde en pause og komme "ovenpå" igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Rockertand

mortilfem skriver:

formindrer også chancen for at kroppen afstøder 'den lille spirer'. (sød forklaring)

virkelig noget man absolut bør intage hurtigst muligt!!!

Jeg er altså nødt til lige at kommentere dine indlæg med følgende:

- det hedder folinsyre.

- det har absolut ingen virkning på, om man bliver gravid.

- det har absolut ingen indvirkning på, om det befrugtede æg bliver siddende eller ej.

- folinsyre bør indtages som forebyggende virkning på risikoen for, at fosteret udvikler rygmarvsbrok.

- Sundhedsstyrelsen anbefaler folinsyre "fra graviditeten planlægges".

- du kan ikke indtage for meget folinsyre, det er vandopløseligt, så overskuddet udskilles blot i urinen.

Anmeld

18. december 2011

Karina1

Rockertand skriver:

Jeg er altså nødt til lige at kommentere dine indlæg med følgende:

- det hedder folinsyre.

- det har absolut ingen virkning på, om man bliver gravid.

- det har absolut ingen indvirkning på, om det befrugtede æg bliver siddende eller ej.

- folinsyre bør indtages som forebyggende virkning på risikoen for, at fosteret udvikler rygmarvsbrok.

- Sundhedsstyrelsen anbefaler folinsyre "fra graviditeten planlægges".

- du kan ikke indtage for meget folinsyre, det er vandopløseligt, så overskuddet udskilles blot i urinen.

Tusind tak for dit svar

Anmeld

18. december 2011

l.kjoeller

Karina1 skriver:

Godt at lillepigen har det godt

Ved du hvor man kan købe den?

Apoteket tror jeg

Anmeld

18. december 2011

Karina1

l.kjoeller skriver:

Apoteket tror jeg

Jeg skal alligevel på apotektet imorgen og købe det der folinsyre, så kan jeg se om det også har sådan en, så jeg snart kan få svar Er SÅ utålmodig!

Anmeld

18. december 2011

l.kjoeller

Karina1 skriver:

jkakandfåvtivivTitavitamivitaminspirikkjdrikksikkepille

Jeg skal alligevel på apotektet imorgen og købe det der folinsyre, så kan jeg se om det også har sådan en, så jeg snart kan få svar Er SÅ utålmodig!

Du kan få vitamin piller specielt til gravide som indeholde det Og andre vitaminer du har godt af. ET tip der er matas egne billigst

Anmeld

18. december 2011

Karina1

l.kjoeller skriver:

Du kan få vitamin piller specielt til gravide som indeholde det Og andre vitaminer du har godt af. ET tip der er matas egne billigst

Men så bliver jeg jo nød til at finde ud af om jeg er gravid først

Anmeld

18. december 2011

l.kjoeller

Karina1 skriver:

efofore

Men så bliver jeg jo nød til at finde ud af om jeg er gravid først

NEj for er helt almindelige vitaminer som er gode for dig og så folinsyre. SKader ikke. HAr selv taget dem under hele vores forløb

Anmeld

18. december 2011

Karina1

l.kjoeller skriver:

NEj for er helt almindelige vitaminer som er gode for dig og så folinsyre. SKader ikke. HAr selv taget dem under hele vores forløb

Okay Tak for hjælpen, må lige et bette smut forbi matas imorgen så

Anmeld

18. december 2011

mariah84

Lige en undring herfra.. hvis du er/har været i behandling for barnløshed kan jeg så slet slet ikke forstå ingen rådet dig til hvilken vitaminer du bør tage i den fobindelse.

men gravitamin sys jeg er de bedste for de har alt hva du og barnet har brug for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.